حتما قهرمان می شویم

سعید آقایی اکنون با سه پاس گل شانس دستیابی به عنوان برترین پاسور‌ آسیا را نیز در اختیار دارد اما مدعی است این جدال چیزی نیست که هیچ‌کدام از بازیکنان تیم به عنوانی فردی فکر کنند و مسوولیت کل هواداران را در راستای رویایی که دنبال می‌کنند برعهده آنها خواهد بود.

آقایی درباره شرایط تیم در آستانه فینال آسیا و بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی می‌گوید: همه چیز فوق العاده پیش می‌رود. ما آماده این بازی بزرگ هستیم ‌و بهترین حس را از هواداران می‌گیریم. برای من واقعا حس بدی است که از دوران حضورم در پرسپولیس به دلیل کرونا از حمایت ویژه و فوق العاده آنها در استادیوم محروم بوده‌ایم. اما همانطور که گفتم واقعا انرژی مثبت آنها را در خودمان احساس می‌کنیم. درست مثل دور قبل که با همین انرژی توانستیم برخلاف پیش‌بینی‌ها به فینال برسیم.

وی ادامه داد: کادرفنی شرایط خوبی را مهیا کرده و با تمرینات مناسب و آنالیز حریف به دنبال این هستند تا شرایط برای موفقیت تیم را فراهم کنند. همچنین باید از دیگر اعضای کنار تیم همچون کادرپزشکی و تدارکات هم تشکر کنم که واقعا با روح بزرگ و پرتلاش خود به دنبال کمک به بازیکنان و فراهم ساختن فضایی هستند تا با کمترین مشکل به هدفی که داریم نزدیک شویم.