تارتار: دو گل به تراکتور هدیه دادیم

مهدی تارتار پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل تراکتور در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و کاملاً به شرایط مسلط بودیم تا اینکه گل اول را روی یک اشتباه فنی دریافت کردیم. برخی از بازیکنان به شرح وظایف خود له خوبی عمل نکردند.

مهدی تارتار ادامه داد: زمانی که خواستیم به بازی برگردیم روی یک اشتباه فردی گل دوم را دریافت کردیم. در ادامه به گل رسیدیم، اما بلافاصله بازهم روی یک اشتباه فردی گل سوم را دریافت کردیم. بازی عجیبی بود، چون اشتباهات فاحشی داشتیم که البته به تجربه کم بازیمنان ربط دارد. تیم جوانی هستیم و بازیکنان کم سن دچار اشتباه شدند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اشتباه مقابل بازیکنان باتجربه تاوان دارد و ما تاوان همین اشتباهات را پس دادیم. در نیمه دوم هم خوب نبودیم. اواخر بازی در شرایطی قرار گرفتیم که صاحب پنالتی شدیم و این فرصت را هم از دست دادیم. امروز روز ما نبود و این برد را به مجموعه تراکتور تبریک می‌گویم.

تارتار عنوان کرد: ما دو گل به تراکتور هدیه دادیم. فکر می‌کنم روز بد چند بازیکن ما بود و به هر حال اشتباهات در فوتبال رخ می‌دهد و اگر اشتباهات صورت نگیرد گلی به ثمر نمی‌رسد. مسئولیت این شکست با من است و باید بیشتر روی تیم کار کنیم.