واکنش عادل فردوسی پور به شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

پس از قریب به دو سال دوری از عرصه گزارشگری، دیروز عادل فردوسی‌پور در قامت گزارشگر کنفدراسیون فوتبال آسیا از طبقه ششم ورزشگاه الجنوب دوحه قطر، دیدار حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا را گزارش کرد و به صورت زنده گزارش او روی صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی پخش می‌شد؛ فردوسی‌پور که گزارش خود را با صدایی بغض‌آلود آغاز کرد، در پایان گزارش خود و ناکامی پرسپولیس در راه قهرمانی آسیا زبان به تمجید یحیی گل‌محمدی و شاگردانش گشود و باخت امروز را تلخ تلقی کرد. همچنین فردوسی‌پور در واکنش به رفتارهای گزارشگر شبکه الکاس قطر گفت: دوست دارم الان بروم و او را خفه کنم، آنقدر که از اول بازی ...

او گفت: بازی تمام شد و حسرت و انتظار پرسپولیس ادامه دارد؛ یک باخت تلخ برای نماینده کشورمان. اولسان قهرمان آسیا شد. باخت تلخی بود و دلمان شکست، اگر از آن گلی که در نیمه اول زدیم فقط چند ثانیه و چند ثانیه بهتر محافظت می‌کردیم، الان پرسپولیس قهرمان آسیا بود. دو پنالتی مفت دادیم و نشد به بازی برگردیم اما دم یحیی گل‌محمدی و شاگردانش گرم که با وجود این همه سختی تا فینال آمدند و امروز همه تلاش خودشان را هم کردند و نشد که پرسپولیس قهرمان آسیا بشود.

عادل فردوسی‌پور همچنین در پایان گزارش خود گفت که قرار بوده به کنار زمین برود تا با یحیی گل‌محمدی مصاحبه‌ای را داشته باشد اما حالی برای او نمانده و گفت: خیلی حیف شد و خیلی حیف شد؛ خداییش پرسپولیس نیمه اول خیلی خوب و منطقی بازی کرد و گل زد اما دو اشتباه به ویژه اشتباه دومی همه چیز را تغییر داد.