درباره پاداش آسیایی شفاف سازی می‌کنیم

ابراهیم شکوری ، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت این تیم به ایران اظهار کرد: تیم ما در کمال شایستگی به فینال راه پیدا کرد و در دیدار نهایی هم خیلی خوب کار کردیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم، اما فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد و نتوانستیم قهرمان شویم.

او افزود: تیم ما در آسیا دوم شد. نکته مهم این است که باشگاه‌های آسیا زیرساخت‌های خوبی دارند و خوب هزینه می‌کنند، اما ما توانستیم موفق باشیم. آسیا برای ما تمام شده است و از امروز برای لیگ برتر و دوره بعدی آسیا حاضر می‌شویم و امیدواریم پرقدرت‌تر از گذشته حضور پیدا کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن بیان کرد: در زمان مناسب که نقل و انتقالات است، برای جذب جانشین او اقدام خواهیم کرد. بشار در پرسپولیس خیلی زحمت کشید، اما با توافقی که قبلاً شده بود از تیم جدا شد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم جای او را در نیم فصل پر کنیم. قطار بزرگ پرسپولیس در حال حرکت است و ما نایب قهرمان آسیا هستیم و می‌توانستیم قهرمان آسیا باشیم. اگر VAR نبود حتی الان ما قهرمان بودیم، اما چیزی شایستگی بچه‌ها را کم نمی‌کند. ما ٣ بازی کمتر در لیگ داریم و قطعا برای پنجمین قهرمانی پیاپی می‌جنگیم.

شکوری در پایان درباره دریافت پول پاداش آسیایی اظهار کرد: از پاداش آسیایی مقداری بابت هزینه‌ها کم خواهد شد و به محض این که پاداش از سوی AFC لحاظ شود، ما خیلی شفاف به مردم توضیح می‌دهیم که چه مبلغی وارد باشگاه می‌شود و چه مبالغی را خرج می‌کنیم.