رجزخوانی بازیکن گل گهر برای مدعیان قهرمانی لیگ برتر

علیرضا ابراهیمی در خصوص پیروزی برابر شهر خودرو و بازگشت گل‌گهر به صدر جدول گفت: تیم ما بعد از شکست برابر صنعت‌نفت صدر جدول را از دست داد اما همان زمان به هواداران قول دادم که تیم ما دوباره صدرنشین خواهد شد که این اتفاق هم رخ داد. ما تیمی متحد و همدل هستیم و به قول امیر قلعه‌نویی ستاره هم نداریم، هر چند که منشا در این هفته‌ها عالی‌ها کار می‌کند و خلی خوب گل می‌زند. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و خوشبختانه باشگاه گل‌گهر هم از هر لحاظ شرایط خوبی دارد. این تیم حتی می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا هم برسد و با این پتانسیل در رده بین‌المللی هم موفق شود.

مدافع تیم فوتبال گل‌‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر می‌تواند در این فصل به قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند؟» تاکید کرد: ما می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم و از حالا در مورد آینده صحبت نمی‌کنیم. تنها هدف ما جنگیدن برای پیراهن گل‌گهر است و اینکه بتوانیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

ابراهیمی در خصوص عملکرد خودش در لیگ امسال تصریح کرد: فصل گذشته شرایط برای من متفاوت و سخت بود چون معمولا تیم عقب می‌افتاد و باید برای جبران گل تلاش می‌کردیم به همین دلیل زیاد جلو می‌رفتم تا گل بزنم. امسال اما امیر خان از من خواسته که تمرکزم روی انجام وظایف تدافعی‌ام باشد و تلاش کردم تا عملکرد خوبی داشته باشم، هر چند که از لحاظ گلزنی شرایط خوبی نداشتم چون وظایف تهاجمی‌ام کمتر شده است.