فرصت ویژه برای امید عالیشاه در پرسپولیس

امید عالیشاه این فرصت را دارد تا بعد از جدایی هافبک عراقی این تیم مقابل نساجی در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان برود.

امید عالیشاه حالا کاپیتان دوم و یکی از نفرات ثابت پرسپولیس است اما هنوز مدت زیادی از کنار گذاشته‌ شدن او توسط کادر فنی نمی‌گذرد. یک بار کالدرون و یک بار یحیی، روی نام او قلم قرمز کشیدند اما سرنوشت، دوباره امید عالیشاه را در چنین موقعیتی قرار داد. 

حالا با توجه به جدایی بشار رسن به نظر می رسد یحیی بیشتر به عالیشاه بازی بدهد و وقتش رسیده که عالیشاه هم درون زمین ثابت کند که شایستگی این فرصت را داشته است. امید در جریان بازی برابر اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا ، بارها پا به توپ شد اما به جای نزدیک کردن توپ به دروازه، مدام به طرف نقطه کرنر رفت. انتظار می رودکه عالیشاه برای بازی برابر نساجی، کوهی از انگیزه باشد و بتواند  روی ارسال‌ها و حرکات زمینی، در محوطه جریمه برای مهاجمین این تیم موقعیت سازی کند.

بعد از اینکه بشار هافبک عراقی قرمزها از این تیم جدا شد حالا به نوعی می شود گفت بخت به عالیشاه رو کرده و همه چیز برای حضور او در ترکیب ثابت تیم مهیا به نظر می‌رسد. امید در آخرین بازی لیگ برتری پرسپولیس، انگیزه‌هایش را به خوبی به نمایش گذاشت و نشان داد که به هیچ قیمتی نمی‌خواهد شانس حضور در ترکیب ثابت قرمزها را در ادامه لیگ برتر از دست بدهد. 

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه 5 دی ماه بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار از زمان بازگشت به لیگ برتر، نساجی مازندران روز جمعه در دیدار معوقه هفته پنجم از شاگردان یحیی گل محمدی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پذیرایی خواهد کرد.