چرا میان نساجی مازندران و پرسپولیس فرق می گذارید؟

ایزد سیف‌الله‌پور قائم مقام باشگاه نساجی در خصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران برای هفته‌های پیش‌روی لیگ برتر و برنامه بازی‌های تیم فوتبال نساجی مازندران، اظهار داشت: اظهار داشت: ما باید روز چهارشنبه با تیم فولاد بازی کنیم، در حالی که پرسپولیس روز پنجشنبه به مصاف تیم ذوب‌آهن می‌رود. بازی ما به خاطر تیم پرسپولیس لغو شد اما همزمان با پرسپولیس در یک دیدار به میدان رفتیم. پس چرا تیم پرسپولیس با یک روز تاخیر به مصاف ذوب‌آهن می‌رود؟

وی ادامه داد: پیش از این از سازمان لیگ خواسته بودیم بازی ما با پرسپولیس را یک روز زودتر برگزار کند تا فرصت کافی برای تمرین و ریکاوری برای بازی با فولاد داشته باشیم. با این درخواست موافقت نشد و حالا می‌بینم که بازی پرسپولیس با یک روز تاخیر برگزار می‌شود. به این ترتیب آنها فرصت بیشتری نسبت به تیم ما برای آماده‌سازی دارند.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: این موضوع باعث شد نسبت به برنامه سازمان لیگ معترض باشیم چراکه هر دو تیم شرایط مشابهی داشتند و ما هم به اندازه تیم پرسپولیس نیاز به زمان برای آماده‌سازی داشتیم. از این رو راهی سازمان لیگ شد تا در این خصوص با مسئولان مربوطه صحبت کنم.