قانون لیگ برقراری عدالت بین تمام تیم‌ها است

علی اصغر مدیرروستا درباره اعتراض باشگاه پیکان به برگزاری دیدار این تیم مقابل نساجی قبل از بازی تیم قائمشهری با ماشین سازی اظهار داشت: دلیل اعتراض ما رعایت نشدن ترتیب بازی‌ها است. طبق برنامه از قبل تعیین شده نساجی در هفته نهم باید با ماشین سازی بازی کند و سپس در هفته دهم میهمان پیکان باشد اما اکنون اتفاق دیگری رخ داده است و این موضوع درست نیست.

وی افزود: نساجی باید بازی عقب افتاده‌اش را انجام بدهد تا دیدارهایش با ما مساوی شود و سپس به مصاف پیکان بیاید. اکنون ابتدای لیگ نیستیم که عقب و جلو شدن بازی‌ها در جایگاه آنها تاثیرگذار نباشد و می‌خواهیم عدالت برقرار شده و با برگزاری بازی نساجی مقابل ماشین سازی قبل از بازی کردن این تیم با پیکان، تعداد بازی های تیم ما با این حریف برابر شود.

سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای رقابت‌های این فصل لیگ برتر عنوان کرد: این برنامه ریزی واقعا خارج از فرم و به هم ریخته است. از ابتدا نباید اجازه می‌دادند این همه بازی به تعویق بیفتد اما اکنون که چنین اتفاقی رخ داده باید مسابقات عقب افتاده را سریع تر برگزار کنند. 

مدیرروستا ادامه داد: اعلام هفتگی یا دو هفته یک بار برنامه بازی‌ها سردرگمی به وجود می‌آورد. باید بازی عقب افتاده تیم‌ها انجام شود و سپس سایر مسابقات را برگزار کنند. ایراد اصلی هم جایی بود که قبل از شروع فصل برنامه 30 هفته را اعلام نکردند. اکنون هم نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و باید به خواسته‌ ما ترتیب اثر بدهند زیرا روال این است بازی‌ها منظم برگزار شود. قانون لیگ هم برقراری عدالت بین تمام تیم‌ها است.

وی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: خوشبختانه تیم ما وضعیت مناسبی دارد و در یک هفته اخیر هم تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم. به جز مجید عیدی که برای این مسابقه محروم است، سایر نفرات آماده و سرحال هستند تا یک دیدار خوب مقابل نفت انجام بدهند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان افزود: نفت نشان داده یک تیم به تمام معنا  سختکوش است. تاکنون نتایج خوبی هم کسب کرده و با توجه به اینکه زمین مسجد سلیکان کیفیت مناسبی ندارد هم باید مراقب حریف باشیم و هم از نفرات خودمان مراقبت کنیم تا ضمن کسب نتیجه‌ای خوب برای دیدارهای بعدی مان مصدوم ندهیم. ان شالله بتوانیم با دست پر از این بازی برگردیم. 

مدیرروستا ادامه داد: مهدی تارتار سال گذشته در نفت مسجد سلیمان بوده و روی بازیکنان، شرایط تیم و باشگاه نفت و محیط مسجد سلیمان اشراف کامل دارد و این می‌تواند امتیاز مثبتی برای پیکان باشد.