رضاییان یک قدم به پرسپولیس نزدیک‌تر شد

رضاییان یک قدم به پرسپولیس نزدیک‌تر شد. نشریه «الرایه» قطر امروز در گزارشی به نقل و انتقالات زمستانی باشگاه الدحیل پرداخت. در این گزارش نیمکت نشینی های مداوم رامین رضاییان مدافع ایرانی از زمان حضور صبری لموشی روی نیمکت مربیگری این تیم را دلیل اصلی احتمال جدایی این بازیکن در زمستان نام برد.

این رسانه نوشت: صبری لموشی از زمان آمدنش به الدحیل به بن عطیه و رضاییان بازی نداده و غالبا این دو بازیکن روی نیمکت قرار دارند و این اقدامش نشان داد که این دو بازیکن جایی در برنامه های این مربی ندارد و به احتمال قوی در زمستان از الدحیل جدا می شوند.

رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸[۲] در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس، اوستنده و الشحانیه را دارد.

از باشگاه‌هایی که رامین رضاییان در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال صباباطری، باشگاه فوتبال راه‌آهن تهران، باشگاه فوتبال پرسپولیس، باشگاه فوتبال اوستنده و باشگاه فوتبال الشحانیه اشاره کرد.و اکنون عضو باشگاه فوتبال الدحیل و تیم ملی فوتبال ایران میباشد.

اوستنده

رامین رضاییان در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۱۷ با یک قرارداد دو ساله به باشگاه فوتبال اوستنده بلژیک پیوست. وی در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ لیگ ژوپیتر بلژیک برای تیم اوستنده به میدان رفت و اولین دیدار خود را روز هشتم مرداد ماه انجام داد. همچنین تا به اینجا کار یکی از مهم‌ترین بازی‌های رامین رضاییان برای اوستنده در برابر المپیک مارسی بود؛ و اولین گل خود را در برابر لوکرن به ثمر رساند.

الشحانیه

در ۱۴ آبان ۱۳۹۷، رضاییان با قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال الشحانیه قطر پیوست.

الدحیل

در ۱ شهریور ۱۳۹۹، رضاییان با قراردادی دو ساله به الدحیل پیوست.