باشگاه سپاهان هیچ دخل و تصرفی در برنامه ریزی سازمان لیگ نداشته است+ سند

رضا فتاحی در خصوص اعتراض باشگاه ماشین سازی تبریز نسبت به جابه‌جایی زمان انجام مسابقه مقابل سپاهان اظهار داشت: از دو هفته پیش به ما اعلام کردند که بازی شما روز نهم دی است. در آن روز هنوز نه برفی آمده بود و نه بازی ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان برگزار شده بود. روزی که در تبریز برف آمد، سهیل مهدی به ما گفت که بازی شما روز دهم برگزار می‌شود.

فتاحی ادامه داد: حدود سه روز قبل با ما تماس گرفتند و گفتند بازی شما همان روز نهم برگزار می‌شود چون تراکتور و شهر خودرو روز دهم در تبریز بازی دارند و نمی‌توانند دو بازی را در یک روز برگزار کنند. این در شرایطی است که بازی ما با تراکتور یک روز عقب افتاد و بعد از آن هم گفتند چون در اصفهان با سایپا بازی دارید، این مسابقه به عقب نمی‌افتد. از طرفی بازی تراکتور و مس رفسنجان را هم به خاطر سفر تراکتور یک روز عقب انداختند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: با این حساب، باشگاه سپاهان هیچ گونه دخل و تصرفی در برنامه ریزی سازمان لیگ برای بازی با ماشین سازی نداشته است. سیاست ما همان طور که روی نیمکت تیم‌مان آرامش وجود دارد، ادامه کار با آرامش است و دوست نداریم به اتهام‌زنی و رفتارهای حاشیه‌ای در رسانه‌ها دامن بزنیم.