بیانیه رسمی استقلال درباره همکاری با های وب

باشگاه استقلال نسبت به خبر اختلاف میان خود و کارگزار این باشگاه واکنش نشان داد و اخبار منتشر شده در این رابطه را به طور کلی تکذیب کرد.

در بیانیه آبی پوشان آمده است: «امروز (سه‌شنبه) یکی از رسانه‌های فضای مجازی که هویت مشخصی هم ندارد، طی خبری مدعی شد که میان مدیران باشگاه استقلال و شرکت های ‌وب اسپانسر باشگاه استقلال اختلافی ایجاد شده است که به این وسیله خبر مذکور به شدت تکذیب می‌شود.»

در ادامه این بیانیه، آبی پوشان ضمن اعلام اینکه کارگزار این باشگاه به تمام وعده های خود عمل کرده است، اعلام کرد این اخبار باعث بر هم خوردن آرامش این تیم می شود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: «میان باشگاه استقلال و شرکت های‌وب اسپانسر این باشگاه هیچ اختلافی وجود ندارد و کارگزار فعلی باشگاه استقلال به همه تعهدات خود تاکنون عمل کرده است. روابط میان مدیران باشگاه استقلال و شرکت های‌وب بسیار دوستانه و عمیق است و انتشار این دست اخبار کذب، زاییده اذهان بیمار است و نشان می‌دهد که همدلی و وحدت موجود در باشگاه استقلال، باعث برهم خوردن آرامش شایعه پراکنان و حاشیه‌سازان شده و آن‌ها دست به هرکاری می‌زنند تا مانع از موفقیت استقلال شوند.»