عروسی به کوچه شهر خودرو هم می رسد

مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی شهر خودرو و تراکتور در سخنانی کنایه آمیز پیرامون عدم موفقیت تیمش در این فصل لیگ برتر گفت که عروسی به کوچه ما هم خواهد رسید.

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی، درباره دیدار تراکتور و شهرخودرو در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت:

هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک از نیمه اول کار را ۱۰ نفره دنبال کرده و در نهایت توانستیم بازی عقب افتاده را برگردانیم. پس از این، دیدار با تراکتور را پیش‌رو داریم. حریفمان تیم خوبی است و کار سختی را  در تبریز پیشرو داریم. البته برای این مسابقه برنامه داریم و طبق آنالیزمان روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم.

وی افزود:‌

امیدوارم در بازی شرایطی رقم بخورد تا بتوانیم روز خوبی داشته باشیم. اگر بد بیاری نیاوریم مطمئن باشید به آنچه مدنظرمان است می‌رسیم. بچه‌ها برای دیدار با تراکتور هم قسم شده‌اند.

مهدی رحمتی درباره دلیل نتیجه نگرفتن شهرخودرو با وجود ارائه بازی‌های زیبا توضیح داد:

اهالی رسانه و هواداران شهرخودرو این تیم را با تیم سال قبل و ۲ سال قبل مقایسه می‌کنند. اما خیلی از نفرات اصلی آن دو تیم از جمع ما جدا شده‌ و نفرات جوانی به شهر خودرو اضافه شدند. اگر بخواهیم با دید بازتر و بدون اغماض به شهرخودرو نگاه کنیم، نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به فرم ایده‌آل با بازیکنان جوان و جدیدمان برسیم. مشکل این است شهرخودروی فعلی را با گذشته مقایسه می‌کنید.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو عنوان کرد:

در فوتبال ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید توپ‌های ما هم گل می‌شود و تو کوچه ما هم عروسی می‌شود. بچه‌های ما با انگیزه کارشان را دنبال می‌کنند تا به آنچه مدنظر داریم دست یابیم.