نشست کمیسیون ورزش همگانی و اهدای ابلاغ اعضا

نشست تخصصی کمیسیون ورزش و جامعه فعال (ورزش همگانی) کمیته ملی المپیک روز گذشته در سالن جلسات شماره 2 کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست که به ریاست محمد علیپور برگزار شد وی توضیحات کاملی از ماهیت کمیسیون و اهداف مدنظر در ورزش همگانی و درباره نقش بی بدیل کمیسیون ورزش و جامعه فعال توضیح داد.
 

همچنین کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک نیز ضمن تشکر از ریاست کمیسیون به جهت برگزاری جلسات و ایجاد این مهم در جامعه ایرانی در راستای منشور المپیک توضیحاتی ارائه و بر نقش پر رنگ این کمیسیون در سلامت جامعه و خانوادها تاکید کرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: انتخاب اعضای کمیسیون هوشمندانه بوده و همگی از خبرگان ورزش همگانی هستند. توسعه ورزش همگانی از اهداف مهم و راهبردی است تا شاهد فعالیت های ارزشمند آن در راستای اهداف جنبش المپیک باشیم.

در ادامه این نشست عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در‌باره نقش مهم کمیسیون ورزش و جامعه فعال در میزان سلامتی و تحرک در جامعه توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین اعضای کمیسیون ورزش و جامعه فعال درباره آیین نامه این کمیسیون به بحث و بررسی پرداختند و نقطه نظرات خود را اعلام و آیین نامه به تصویب اعضا رسید. 

 در راستای اهداف کمیسیون  ۲ برنامه ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 در پایان جلسه نیز ابلاغ اعضا توسط احمدی و کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک اهدا و آرمین صالحی به عنوان دبیر کمیسیون ورزش و جامعه فعال کمیته ملی المپیک منصوب شد.