میهمان ویژه تمرین پرسپولیس در روزهای آینده

پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا بهروز خورشیدیان از هواداران متعصب تیم پرسپولیس دار فانی را وداع گفت تا خانواده سرخپوشان داغدار هوادار متعصب خود شوند.

روز شنبه و پس از بازی پرسپولیس مقابل نساجی، یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در اقدامی پسندیده به یاسوج سفر کرد تا در سفری چند ساعته علاوه بر دیدار با خانواده این مرحوم، مدال نایب قهرمانی خود در آسیا و پیراهن امضا شده کادر و بازیکنان تیم را به خانواده مرحوم خورشیدیان اهدا کند.

گل‌محمدی در این دیدار ضمن دعوت از خانواده این هوادار فقید به تهران و حضور در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس، مراتب ابرازی همدردی کلیه اعضای باشگاه و تیم را هم به این خانواده اعلام کرد.

در پی گفت و گوی شب گذشته از سوی سرمربی پرسپولیس با خانواده این مرحوم، امروز و پیش از تمرین سرخپوشان سید جلال حسینی ، احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی‌زادگان که تمایل به صحبت با فرزند این هوادار داشتند در گفت‌وگویی ویدیویی با سامی یادگار مرحوم خورشیدیان لحظاتی به صحبت پرداختند.

 در این گفت‌وگو سید جلال حسینی از فرزند هوادار فقید پرسپولیس درخواست کرد تا به زودی به تهران آمده و در تمرینات و بازی‌های سرخپوشان حاضر شود.

 سامی هم به کاپیتان پرسپولیس قول داد تا دو هفته دیگر به تمرینات بیاید. همچنین نوراللهی و کنعانی‌زادگان هم لحظاتی با این کودک خردسال صحبت کردند و برای او آرزوی سلامتی داشتند.