ماجرای درگیری وریا غفوری و بهنام برزای در بازی استقلال و گل گهر+تصاویر

استقلال در برابر گل گهر به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد. آنها در سیرجان و در دیداری مهیج و پر تب و تاب، با پیروزی دو بر یک از زمین مسابقه خارج شدند تا تیم محمود فکری به صدر جدول رده بندی صعود کند.

اما پس از سوت محمد اکبریان و در پایان این دیدار، آنگونه که از تصاویر تلویزیونی به مخاطب القا می شد، وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با بهنام برزای درگیر شد. اتفاقی که با واکنش شدید هواداران استقلال در فضای مجازی همراه شد و آنها این صحنه را با درگیری امید نورافکن با وریا در بازی جام حذفی استقلال و سپاهان مقایسه کردند.

اما پس از این بازی، بهنام برزای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. او با انتشار یک استوری اعلام کرد که در آن صحنه تنها در درگیری رخ داده میانجیگری کرده و به هیچ وجه با کاپیتان استقلال وارد درگیری نشده است. البته این استوری پس از دقایقی از صفحه اینستاگرام برزای پاک شد.

درگیری بهنام برزای و وریا غفوری

پس از دقایقی، این بار نوبت به وریا غفوری رسید تا با انتشار یک استوری، بحث درگیری رخ داده را تکذیب کند. کاپیتان آبی پوشان عکسی از خودش و برزای را با یک قلب آبی منتشر کرد تا به نوعی حواشی پیش آمده را ختم به خیر کند و نشان دهد درگیری میان او و بازیکن سابق استقلال رخ نداده است.

درگیری وریا غفوری و بهنام برزای