شهاب گردان : بازی در برابر پرسپولیس ، باعث افتخار است

شهاب گردان با اشاره به شرایط تیمش در آستانه بازی برابر پرسپولیس اظهار داشت:بازگشت مصدومان و کرونایی های مان شرایط مان را بهتر کرده و امیدوار هستیم که بتوانیم در ادامه فصل نتایج خوبی را کسب کنیم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن تاکید کرد:در بازی های اخیرمان به لحاظ فوتبالی شرایط خوبی داشتیم ولی نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما از این بابت نگرانی نداریم و معتقد هستیم این بدشانسی ها بالاخره تمام می شود. در این میان بحث مهم داوری ها در چند هفته اول خیلی برای ما مسئله ساز شد اما در تلاش هستیم در آینده همه ناکامی های مان را جبران کنیم.

گردان درخصوص تقابل با پرسپولیس گفت:ما در دیداری بیرون از خانه باید به مصاف پرسپولیس برویم. پرسپولیس تیم خوبی است و نتایج خوبی گرفته است. به هر حال همه بازی ها سخت است و در لیگ برتر بازی ساده ای برای هیچ تیمی وجود ندارد. شما ببینید دیدار سپاهان با ماشین سازی در حالی که سپاهانی ها ۳ بر یک جلو بودند، تا آستانه شکست پیش رفتند. به هر حال برای ما فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی داریم. همه حریفان از جمله پرسپولیس برای ما قابل احترام هستند و ما در این دیدار با تمرکز بالا می خواهیم نمایش خوبی را داشته باشیم و با نتیجه ای خوب این بازی را به پایان برسانیم.

شهاب گردان درمورد اینکه در این دیدار برابر تیم سابقش به میدان می‌رود، تصریح کرد:از زمانی که من در پرسپولیس بودم، سال های زیادی می گذرد و پیش از این هم برابر این تیم به میدان رفته ام. به هرحال این مساله باعث افتخارم است که زمانی پیراهن این تیم را برتن داشتم اما در حال حاضر پیراهن ذوب آهن را برتن دارم و برای موفقیت تیمم تمام تلاشم را به کار می گیرم.