توقع زیادی از تیم خود نداریم

مجید تابش‌نژاد درمورد شکست 3 بر صفر تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل سپاهان اصفهان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های اظهار داشت: تعداد زیادی از بازیکنان ما دچار مصدومیت هستند .

با باشگاه صحبت کرده‌ایم تا وقتی به آمادگی کامل نرسیده‌اند از آن‌ها استفاده نکنیم چون ممکن است بعدا دچار مشکل شوند. سلامتی آن‌ها برای ما اهمیت دارد و باشگاه‌ هم این موضوع را پذیرفته است.

وی افزود:اکنون از بازیکنان جوان خود استفاده می‌کنیم و دارایی ما همین است. ما نمی‌توانیم حالا از تیم خود توقع داشته باشیم که بتواند حریف پر قدتی مثل تیم سپاهان را که بازیکنان ملی‌پوش و بهترین‌های ایران را در اختیار دارد شکست دهد. تلاش خود را می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم و اگر ببریم فوق‌العاده است و اگر هم ببازیم ما توقع زیادی از تیم خود نداریم.

تابش‌نژاد درمورد شرایط تیم سپاهان اصفهان گفت: به هر حال سپاهان تیم بسیار خوب و کاملی است که ابزار کافی را در اختیار دارد. نیم فصل هم خودشان را تقویت کردند. تیمی است که از نظر دفاع و اسپک بسیار قوی است و امروز هم خوب بودند. ما توانستیم در ابتدای بازی خوب باشیم اما در امتیازهای بالا دریافت‌های ما نرسید که تیم دچار مشکل شد.