اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره قوانین حاکم بر انتخابات

بر این اساس و با توجه به آغاز ثبت نام نامزد‌های پست هیئت رییسه فدراسیون فوتبال از روز ۱۴ دی ماه سال ۹۹ موارد ذیل اطلاع رسانی می‌شود:

۱_با عنایت به لزوم حفظ و تامین آرامش در فضای فوتبال کشور، کمیته‌های ذیصلاح فدراسیون مسئولیت رصد کلیه مصاحبه‌های کاندیدا‌های هیئت رییسه فدراسیون را برعهده دارد و بر این اساس در صورت ایراد سخنان خارج از تعهدات این کمیته‌ها موضوع را از طرق مقتضی پیگیری خواهند کرد.

۲_با توجه به محدودیت‌های محل استقرار ساختمان فدراسیون فوتبال و با توجه به مصوبه ستاد کرونا در فوتبال امکان گفت‌وگو توسط خبرنگاران در محدوده و کوچه منتهی به ساختمان فدراسیون کما فی السابق وجود نخواهد داشت.

۳_با تاکید بر ضرورت ارائه فرصت مناسب به کلیه نامزدها، هماهنگی‌های آتی در این باره جهت ارائه برنامه‌های آنان توسط روابط عمومی فدراسیون به انجام خواهد رسید.

۴_فدراسیون فوتبال مسئولیتی در قبال شایعات منتشره پیرامون برگزاری انتخابات ندارد و منابع رسمی فدراسیون تنها مراجع رسمی جهت اطلاع رسانی در این باره هستند.

۵_فدراسیون در پایان مراحل بررسی نسبت به اطلاع رسانی درباره افراد تایید صلاحیت شده از طریق دبیرخانه مجمع فدراسیون اقدام خواهد کرد.