جواد نکونام به تمجید مس رفسنجان پرداخت

جواد نکونام  سرمربی تیم فولاد خوزستان  در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل  مس رفسنجان  عنوان کرد: قبل از هر چیز به تیم مس رفسنجان به علت صعود به لیگ برتر تبریک می‌گویم، چرا که می‌دانم صعود به لیگ برتر چه کار سختی است.

او گفت: تیم مس رفسنجان تیم خوب و با برنامه‌ای است و احساس می‌کنم جایگاه این تیم در جدول به خاطر فوتبالی که بازی می‌کنند بسیار بالاتر از جایگاه فعلی آن‌ها است.

او ادامه داد: می‌دانیم بازی کردن مقابل تیم‌هایی که بازی خود را از عقب آغاز می‌کنند بسیار سخت است، اما آمادگی این را داریم که بتوانیم فردا بازی خوبی را انجام دهیم و در زمین خودمان نتیجه خوبی بگیریم، چراکه برای رسیدن به صدر جدول بسیار به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی تاکتیکی به هدفمان دست پیدا کنیم.

نکونام درباره حضور داوران با تجربه در بازی‌های این تیم با توجه به اشتباهات داوری بازی‌های گذشته تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: ما حتی در بازی‌هایی که اشتباه داوران به ضرر ما بود از داوران حمایت کردیم و من شخصا حضور داوران جوان را حرکت خوبی می‌دانم، اما این که بخواهیم این داوران جوان را خیلی سریع وارد چرخه قضاوت کنیم کار درستی نیست.

او ادامه داد: ما سه بازی پشت سر هم از اشتباهات داوری ضرر دیدیم. قطعا به این اشتباهات اعتراض خواهیم کرد، اما از داوران حمایت نیز می‌کنیم، چرا که داوران نیاز به حمایت همه ما دارند.

نکونام درباره حضور ۲ بازیکن خوب در هر پست و شانس حضور بازیکنان در ترکیب اصلی فولاد گفت: ما با توجه به نیاز‌هایی که داشتیم امسال بازیکن گرفتیم و تمام بازیکنان ما، چه جوان و چه با تجربه همه شانس حضور در زمین دارند.

او گفت: برای ما تنها تمرین و عملکرد بازیکنان در مسابقه مهم است و همیشه سعی می‌کنم که بهترین‌ها را بازی دهم.