وضعیت مبهم تمدید قرارداد راموس

۳ بازیکن  رئال مادرید در انتهای فصل قراردادشان به پایان می‌رسد و هنوز خبری در خصوص تمدید منتشر نشده است.

لوکا مودریچ، لوکاس واسکز و مهم‌تر از همه سرخیو راموس در حال مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد هستند و باید دید رئال و زیدان چه تصمیمی خواهند گرفت.

*مودریچ

ستاره ۳۵ ساله کروات که نشان داده با این سن نیز می‌تواند درخشان‌ترین بازیکن رئال باشد در حال توافق با مادرید است. او پیشنهاد تمدید یک ساله با مادرید و کاهش ۱۰ درصدی دستمزدش را پذیرفته و شاید در تابستان ۲۰۲۲ از فوتبال در سانتیاگو خداحافظی کند.

*لوکاس واسکز

بازیکن مورد اعتماد زیدان اولین پیشنهاد رئالی‌ها را رد کرد. او درخواست تمدید ۳ ساله با کاهش ۱۰ درصدی حقوق را نپذیرفت و خواهان پیشنهاد دیگری شد.

این بازیکن که در ابتدای تابستان در آستانه انتقال به مادرید قرار داشت توانست اعتماد زیدان را به نحو احسن پاسخ دهد و به مهره کلیدی این فصل رئال بدل شود.

با اینکه او اولین پیشنهاد مادرید را رد کرد ولی به نظر می‌رسد با پیشرفت مذاکرات، با رئال تمدید خواهد کرد تا بتواند دوباره برای زیدان بازی کند.

*سرخیو راموس

بی‌شک یکی از مهمترین مسائل داخلی مادرید عدم توافق راموس و رئال بر سر تمدید قرارداد است. اتفاقی که باعث شد تا برادر و مدیربرنامه کاپیتان رئال نیز واکنش نشان دهد.

طبق گزارش خبرنگارهای اسپانیایی راموس و پرز رو در رو در چهارشنبه گذشته با هم صحبت کرده‌اند. راموس با اینکه پیشنهادهایی از دیگر باشگاه‌ها دارد اما خواهان تمدید هستند ولی هنوز پیشنهاد مورد نظر خود را بدست نیاورده است.

کوپه اسپانیا نوشت که راموس تاکنون ۲ پیشنهاد رئال را رد کرده است. او اول پیشنهاد یک ساله با همان دستمزد فعلی و دوم پیشنهاد ۲ ساله با کاهش ۱۰ درصدی دستمزد را قبول نکرده و می‌خواهد رئال پیشنهادی دیگر ارائه دهد.

نکته مهم این است که راموس سالیانه ۱۲ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و باشگاه از او می‌خواهد که از حقوقش صرف نظر کند. در حالی که آلابا، گزینه خرید زیدان سالیانه ۱۳ میلیون یورو دستمزد طلب کرده است و با توافق رئال می‌تواند بیشترین حقوق در مادرید را از آن خود کند.

راموس ۳۴ ساله شانزدهمین سال حضورش در مادرید را سپری می‌کند و جزو برترین مدافعان وسط تاریخ فوتبال به شمار می‌رود. رئال نشان داده که بدون حضور راموس در خط دفاعی بسیار متزلزل است و باید دید چگونه می‌خواهد این موضوع را به انتها برساند؟