فولاد خوزستان فوتبال پاک را زیر سوال برد

علیرضا مرزبان شامگاه یکشنبه بعد از توقف مقابل فولاد در نشست خبری این مصاف اظهار داشت: نیمه اول خوبی را ارائه کردیم و نزدن گل‌های بیشتر در همان نیمه اول دردناک است ولی در نیمه دوم بازی جنجال دنبال شد.

علیرضا مرزبان در خصوص تعدد افتادن بازیکنان فولاد در نیمه دوم تصریح کرد: باید فوتبال پاک را ارائه کنیم ولی سبک بازی فولاد در نیمه دوم به طوری بود که بحث فوتبال پاک را زیر سوال می‌برد زیرا پزشک این تیم در دقایق زیادی از بازی درون زمین بود و این باعث جریحه‌دار شدن احساسات می‌شود.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تغییر داور در شب بازی تعجب برانگیز است و همین داور در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت و با وقت کشی فولادی‌ها برخورد نکرد در حالی که باید داور با چنین صحنه‌هایی به قدرت مقابله کند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در این بازی دو امتیاز را از دست دادیم که این دردناک است و باعث افزایش فاصله ما با صدر جدول می‌شود و بازیکنان نیز باید در نبردها بهتر شرکت کنند ولی همچنان هدف ما قهرمانی است و از این هدف عقب نمی‌ایستیم.

مرزبان با اشاره به لزوم داشتن قدرت بدنی بالا پزشکان تیم فولاد گفت: در نیمه دوم بازیکنان فولاد مدام روی زمین می‌افتادند و از همین جهت ما به داوری نیز اعتراض داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره هدف قهرمانی در سپاهان داریم، گفت: در بحث قدرت تهاجمی ما جز بهترین تیم‌های لیگ هستیم ولی هنوز از موقعیت‌های زیادی استفاده نمی‌کنیم که این موضوع دلیل روانی دارد.