به خاطر یک تعلل گل خوردیم

سعید اخباری عصر یکشنبه پس از شکست یک بر صفر تیم ماشین سازی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری، اظهار داشت: به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم. به هر حال این طبیعت فوتبال است که اگر از فرصت‌های خود استفاده نکنیم ضربه خواهیم خورد که این اتفاق برای ما رقم خورد.

وی افزود: امروز شاهد یک بازی تاکتیکی بودیم که در نیمه اول بی دقتی کردیم. به هر حال دست تیم مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات باز بود اما باز هم جریان بازی را کنترل کردیم در نیمه دوم روی یک تعلل گل خوردیم و فرصت‌های زیادی خلق کردیم که به راحتی از دست دادیم و امیدواریم با اعتماد به نفس بیشتر در ادامه مسابقات این شکست را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی ادامه داد: امروز باید برنده می‌شدیم و مساوی هم ما را راضی نمی‌کرد، برای برد آمده بودیم، اما در زدن ضربه نهایی مشکل داشتیم که ضربه آن را خوردیم.

اخباری در مورد اعتراض به داوری در چند صحنه گفت: من اعتراضی به داور نداشتم و مربی حریف چند مورد به داور اعتراض کرد. من سال گذشته این افتخار را داشتم که در استان کرمان و گل گهر کار کنم و خوشحالم که تیم‌های صنعتی در فوتبال هزینه می‌کنند فکر کنم شرکتهای صنعتی در ۷ تیم استان کرمان تیمداری می‌کنند که قطعاً استان کرمان در سال‌های آینده بیشترین تیم را در لیگ برتر خواهد داشت.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: همه تیم‌هایی که اینجا آمده بودند تحت فشار قرار گرفتند، اما ما کمترین فرصت را به حریف دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. بازیکنان ما روی زمین چمن مصنوعی خیلی دویدند و جنگیدند. شایسته استان کرمان است که زمینی با چمن طبیعی داشته باشد. در این چمن مصنوعی بازی کردن سخت است. بچه‌های ما خوب جنگیدند و بازی همانگونه که می‌خواستیم پیش می‌رفت. شک ندارم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

اخباری در خصوص مس رفسنجان گفت: تیم مس رفسنجان کادر خوب، فنی و پرمهره ای دارد. آنها امکانات سخت افزاری خیلی خوبی دارند. خدا را شکر می‌کنم که تیم‌های متمول در لیگ برتر هستند و خیال بازیکنان راحت است.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز ادامه داد: با توجه به جایگاه ما در جدول رده بندی، امروز از نظر فنی و تاکتیکی، تیم برتر میدان بودیم اما در فوتبال یک لحظه تعلل به ساختار تیم ضربه می‌زند. در روزی باختیم که تیم حریف فرصت زیادی نداشت و موقعیتی برای حریف نبود و در موقعی گل خوریم که موقعیتی برای حریف نبود. برای ربیعی و تیمش در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم.

اخباری در مورد داوری این بازی نیز گفت: بهتر است درمورد داوری صحبت نکنم. گاهی بحث صحنه‌ها نیست و بحث نوع مدیریت داور است که بهتر است کارشناسان و ناظران در این خصوص صحبت کنند.