شکوری به خاطر آینده خودش هم که شده پرستیژ یک مدیر فوتبالی را حفظ کند!

علی چینی که هم به عنوان بازیکنان و هم به عنوان مربی حضور در دربی را تجربه کرده گفت: همیشه حساب این مسابقه از تمام لیگ جدا بوده است ولی چون این مسابقه تماشاگر ندارد حاشیه‌ها احتمالاً کمتر خواهد بود و بازیکنان می‌توانند با تمرکز بیشتر و کامل‌تری برابر حریف بازی کنند. در حال حاضر استقلال شرایط بهتری در مقایسه با پرسپولیس دارد و به نظر من اگر محمود فکری و همکارانش برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند استقلال برنده مسابقه خواهد بود.

دستیار منصوریان در استقلال با اشاره به پیروزی سه بر دوی این تیم مقابل رقیب سنتی در زمستان سال ۹۵ گفت: ما بازی را با حساب سه بر یک برنده شده بودیم و در وقت‌های تلف‌شده مدافع پرسپولیس پادوانی را هل داد و توپش از خط گذشت اما دید داور روی صحنه کامل نبود و به جای اینکه خطای جلال حسینی را بگیرد اعلام گل کرد و به دنبال آن هم به دروازه‌بان تیم ما کارت قرمز نشان داد و استقلال را ۱۰نفره کرد. به هر حال مسابقه بسیار خوبی از آب درآمد و استقلال کاری کرد که بازی برای پرسپولیس چالش مانکن بود. سرمربی این تیم برانکو بود و بازیکنانی نظیر بیرانوند، حسینی، انصاری، صادق محرمی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، وحید امیری، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و... در ترکیب‌شان بودند و استقلال با گل‌های اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی با اقتدار به پیروزی رسید. من به عنوان بازیکن هم برابر پرسپولیس طعم پیروزی را چشیده بودم ولی برد بهمن‌ماه سال ۹۵ شیرین‌تر بود.

چینی در خصوص کری‌خوانی‌های روزهای گذشته گفت: من از ادبیات ابراهیم شکوری تعجب کردم، از آدمی که در فدراسیون فوتبال کار مدیریتی انجام داده و نسبتاً تحصیلکرده است خیلی بعید بود از ادبیات سخیف استفاده کند. امیدوارم شکوری به خاطر آینده خودش هم که شده پرستیژ یک مدیر فوتبالی را حفظ کند. در پایان امیدوارم استقلال با سه گل دیاباته، مطهری و قایدی برابر پرسپولیس به پیروزی برسد.