نقطه ضعف استقلال در بازی با پرسپولیس چه بود؟

« بهتاش فریبا » اظهار داشت: شهرآوردی که چهار گل به همراه دارد،  به طور حتم از نظر کیفیت فنی در سطح بالایی قرار داشته است.

 وی افزود: استقلال خیلی زود به گل رسید، این گل با تیزهوشی و فرصت طلبی و البته سخت‌کوشی ارسلان مطهری حاصل شد. این بازیکن پس از اینکه صاحب توپ شد با ضربه‌ای عالی و بدون نقص دروازه حامد لک را باز کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نقطه ضعف استقلال در بازی با پرسپولیس مدافعان میانی این تیم بودند و چند فرصت خوب گلزنی را با اشتباهات خود در اختیار حریف قرار دادند.

فریبا تصریح کرد: عدم تمرکز و اشتباهات مدافعان وسط استقلال در جایگیری باعث شد آنها در اجرای وظایفی که بر عهده‌شان بود ناموفق عمل کنند.

وی تاکید کرد: مسعود ریگی یکی از بازیکنان مورد علاقه من است، او در پست هافبک تدافعی بی نظیر است و همواره جزو بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال بوده است. این بازیکن در شهرآورد یک گل حتمی را برای استقلال نجات داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مهدی قایدی بازهم در نقش ناجی استقلال ظاهر شد ‌و با خلاقیت و تکنیک ذاتی خود یک گل زیبا را برای استقلال به ثمر رساند تا آبی‌پوشان از شکست نجات پیدا کنند.