دوست ندارند پرسپولیس برای بار پنجم قهرمان لیگ برتر شود

  احسان پهلوان هافبک  تیم فوتبال پرسپولیس  درباره شرایط این تیم بعد از پیروزی مقابل تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: خدا را شکر در اوایل بازی توانستیم به گل برسیم و بازی خوبی را انجام دهیم، اما بعد از پنالتی فولاد که درست هم نبود، شرایط بازی کمی پر استرس شد، ولی خدا را شکر که توانستیم بازی را جمع کنیم و با پیروزی به اتمام برسانیم.

پهلوان درباره شهرآورد تهران گفت: بازی‌ها دربی مسابقات پر فشار و پر از استرس است، اما تیم ما بازی خوبی را انجام داد و موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم. در یک بی دقتی در دقیقه ۹۴ گل خوردیم و نتوانستیم بازی را با پیروزی به اتمام برسانیم.

او ادامه داد: من برای دربی بسیار انگیزه داشتم و فکر می‌کنم خوب هم بازی کردم، اما متاسفانه در پایان بازی شرایط برای تیم ما تلخ شد.

پهلوان درباره شرایط تیم و بازیکنان جدید پرسپولیس و حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ۲ مسابقه اول ما بسیار استرس داشتیم، اما به کار تیمی خودمان اعتقاد داشتیم.

او ادامه داد: تمام هدف ما و فکر و ذهن کادر فنی قهرمانی در آسیا بود و این قهرمانی هم با توجه به بازی فینال بسیار در دسترس بود و می‌توانستیم بازی را پیروز شویم، اما متاسفانه نتوانستیم به قهرمانی برسیم.

هافبک پرسپولیس گفت: ما با تیم‌های بسیار خوب و قوی تری نسبت به تیم کره‌ای درمراحل قبلی بازی کردیم، اما آن‌ها بسیار حرفه‌ای و موذی‌تر از ما فوتبال بازی می‌کردند.

پهلوان درباره قهرمانی‌های پرسپولیس عنوان کرد: تیم ما چهار سال است که قهرمان لیگ برتر شده است، اما احساس می‌کنم که دوست ندارند پرسپولیس برای بار پنجم قهرمان لیگ برتر شود و این استرس در بازیکنان وجود دارد که نمی‌گذارند تیم ما قهرمان شود.