مهرداد میناوند کرونا گرفت

مهرداد میناوند که مدتی است به عنوان مجری در اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کند در حال حاضر تحت مراقبت قرار دارد تا این بیماری سخت را شکست دهد.

برای مهرداد میناوند آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

آخرین وضعیت مهرداد میناوند بعد از ابتلا به کرونا

 دکتر امیرحسین لطفی، رئیس دپارتمان ICU بیمارستان لاله تهران اظهار داشت: متأسفانه حال عمومی مهرداد میناوند، ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران بسیار وخیم و ۸۰ درصد ریه او درگیر ویروس کرونا شده است. از لحظه ورود میناوند به بیمارستان اقدامات پیشرفته پزشکی برای بهبود وضعیت او انجام شده اما هنوز روند بهبودی حاصل نشده است. 

میناوند

وی در ادامه افزود: از همه مردم و اهالی فوتبال می‌خواهیم برای سلامتی مهرداد میناوند دعا کنند تا به امید خدا و تلاش مجموعه بیمارستان روند بهبودی حاصل شود.

بیوگرافی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق فوتبال بود و زمانی که در بیست سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در آمد، همه کارشناسان بر این عقیده بودند که او حداقل تا 34 سالگی در تیم ملی باقی خواهد ماند.

کارت عروسی مهرداد میناوند در نهم آذر 

unnamed

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.