رضا قوچان نژاد به لیگ برتر فوتبال ایران باز می گردد؟

رضا قوچان نژاد ، مهاجم تیم فوتبال زوله هلند در خصوص درخشش خود در دیدار هفته گذشته تیمش برابر ویلم تیلبورگ اظهار داشت: خوشحالم که توانستم با هت تریک در ۱۲ دقیقه رکورد جدیدی در فوتبال هلند ثبت کنم.

امکان انتقالم به لیگ برتر فوتبال ایران وجود دارد

قوچان نژاد در خصوص احتمال انتقال به لیگ ایران اظهار داشت: همیشه بحث انتقال من به لیگ برتر ایران وجود دارد، اما در حال حاضر ۶ ماه دیگر با تیم فوتبال زوله هلند قرارداد دارم. انتقال به لیگ ایران موقعیتی است که آینده احتمال وقوع آن وجود دارد.

اختلافاتی بین من و سرمربی تیم زوله به وجود آمد

مهاجم سابق تیم ملی کشورمان گفت: بعد از عملکرد من در آخرین دیدار بعید است زوله به آسانی اجازه جدایی من را بدهد. دلیلی که در این فصل کمتر بازی کردم این است که فصل گذشته اختلافاتی بین من و سرمربی تیم به وجود آمد، با این حال من حرفه‌ای هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم خواهم کرد تا بازیکن مهمی برای تیم باشم.

خوشحالم مردم من را فراموش نکرده اند

قوچان نژاد ادامه داد: گل‌های خودم را باز بینی نمی‌کنم، اما زمانی که مردم در فضای مجازی من را تگ می‌کنند گل‌های خودم را نگاه می‌کنم. تماشای گل‌های حساس خودم حسی که در آن لحظه داشتم را تداعی می‌کند. خوشحالم که مردم این گل‌ها را فراموش نکرده اند.

دلتنگ تیم ملی هستم

مهاجم سابق تیم ملی در خصوص شرایط این تیم گفت: دلتنگ بازی‌های ملی و رفاقت با بازیکنان تیم ملی هستم. خدا را شکر می‌کنم که در تیم ملی ایران حضور داشتم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم تیم ملی بتواند نتایج خوبی بگیرد و به جام جهانی راه پیدا کنند، چون هیچ چیزی شیرین‌تر از صعود به جام جهانی نیست.

قوچان نژاد در ادامه گفت: پیش از بازی‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ با فدراسیون صحبت‌هایی داشتم، اما تصمیم خود را گرفته بودم تا بعد از جام جهانی روسیه از بازی‌های ملی خداحافظی و تمرکز خود را بر فوتبال باشگاهی بگذارم.

فاصله‌ای بین من و هواداران به وجود نیامده است

قوچان نژاد در پایان گفت: خیلی وقت است که از تیم ملی خداحافظی کرده ام، اما فاصله‌ای بین هواداران و من به وجود نیامده و همیشه به یاد هواداران هستم و. بابت خاطرت شیرین از آن‌ها تشکر می‌کنم.