بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس به مسیر قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از چهار قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر ، دوره بیستم این مسابقات را پشت سر می‌گذارد که بر خلاف سال‌های قبل شروع قدرتمندانه‌ای نداشته است.

سرخپوشان پایتخت در ۹ بازی ابتدایی خود تنها ۱۵ امتیاز کسب کرده‌اند تا با دو بازی کمتر نسبت به رقیبان خود در رده هفتم قرار بگیرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس همچون سال ۲۰۱۸ در آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بودند اما شکست این تیم در فینال مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی باعث کوتاه ماندن دست این باشگاه از قهرمانی شد.

سرخپوشان پس از این شکست در بازی‌های لیگ برتر نیز تمرکز کافی را نداشتند تا چهار دیدار متوالی خود را با کسب نتیجه تساوی به اتمام برسانند.

پرسپولیسی‌ها در حالی نخستین برد خود در دو ماه گذشته را مقابل فولاد خوزستان جشن گرفتند که دروازه آنها همچون بازی‌های آسیایی از روی نقطه پنالتی باز شد.

حامد لک سنگربان موفق فصل جاری پرسپولیسی‌ها در بازی‌های این فصل سرخپوشان پنج بار دروازه‌اش باز شده است و توانسته در پنج دیدار هم کلین شیت کند.

او به همراه مدافعان باتجربه این تیم نظیر سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان مسیر همیشگی موفقیت را پیش گرفته‌اند تا با کمترین گل خورده، امیدوار به گلزنی مهاجمان این تیم باشند و برای موفقیت قدم بردارند.

این سد مستحکم خط دفاعی در بازی با آلومینیوم اراک به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود تا حامد لک آزمون سختی را پیش‌رو داشته باشند.

سرخ‌ها در حالی فرمول گل نخوردن‌های خود را پیش گرفته‌اند که در امر گلزنی مثل گذشته عمل نمی‌کنند تا با صدر جدول فاصله بگیرند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت دوشنبه هفته جاری میهمان آلومینیوم اراک است.