علت بازی نکردن آریا برزگر برای پرسپولیس

از زمان پیوستن آریا برزگر، مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران به  پرسپولیس  این بازیکن هنوز نتوانسته برای سرخپوشان در بازی‌های رسمی به میدان برود. حتی در شرایطی که پرسپولیس از کمبود مهاجم هم رنج می‌برد برزگر برای پرسپولیس بازی نکرده تا این سوال پیش بیاد که دلیل بازی نکردن‌های او چیست.

شنیده می‌شود آریا برزگر هنوز نتوانسته از نظر فنی و حتی جسمانی خودش را به کادرفنی سرخپوشان ثابت کند. در بازی‌های دوستانه هم که برزگر به زمین رفته، به خاطر سن و سال کم و شرایط جسمانی‌اش نتوانسته رضایت کادرفنی را جلب کند. از همین رو فعلا برای پرسپولیس در بازی رسمی به زمین نرفته است.

خیلی‌ها معتقدند برزگر برای اینکه به یک بازیکن کامل و در حد بازی در پرسپولیس تبدیل شود نیاز دارد یکی، دو سالی در تیمی غیر از پرسپولیس به صورت قرضی بازی کند و پس از کسب تجربه به پرسپولیس بازگردد. شرایط فعلی برزگر به شکلی است که هنوز نتوانسته خودش را به کادرفنی تحمیل کند و در پازل تاکتیکی یحیی گل‌محمدی جای بگیرد.

البته کادرفنی پرسپولیس هممی‌داند برزگر بازیکنی بااستعداد و آینده‌دار است اما برای اینکه بتواند با لباس پرسپولیس به میدان برود هنوز راه زیادی دارد. هرچند این امکان وجود دارد که در بازی‌های پرسپولیس که پیروزی‌اش مسجل شده برزگر چند دقیقه به زمین برود اما کادرفنی به عنوان بازیکن اصلی و تاثیرگذار فعلا روی او حسابی نکرده تا این مهاجم جوان و مستعد به شرایط بازی برسد.