به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، امير قلعهنويي پس از پيروزي ۲ بر صفر تيمش مقابل ملوان بندر انزلي اظهار كرد: امسال ما ميتوانستيم به راحتي قهرمان شويم ولي به خاطر بعضي مشكلات كه اشتباهات داوري نيز بخشي از آنها بود بخصوص اشتباهات آقاي ممبيني و تركي جام را به سادگي از دست داديم و شرمنده هواداران شديم.

وی در رابطه با بودجه باشگاه در این فصل گفت: اگر باشگاه با کادر فنی و بازیکنان تسویه کند، ما کلا با ۸ میلیارد به رتبه دوم رسیده‌ایم که با این بودجه کار ساده‌ای نیست.

قلعه‌نویی با اشاره به عملکرد بد بازیکنانش پس از به ثمر رساندن گل دوم در این بازی عنوان کرد: پس از گل دوم بازیکنان ما بازی را دست کم گرفتند و اذعان می‌کنم که پس از آن گل هم توپ و هم میدان تا دقیقه ۹۰ در دست ملوانی‌ها بود و حتی آن‌ها می‌توانستند برنده بازی شوند اما ما با دفاع خوب بازی را بسته و پیروز میدان شدیم.

وی ادامه داد: من کوچک‌ترین نقش را در رسیدن به این جایگاه داشتم زیرا نقش اصلی را هواداران و عوامل باشگاه ایفا کردند و آن‌ها مستحق بهتر از این‌ها نیز بودند که ان‌شاءالله فصل بعد به آن‌ می‌رسیم.

سرمربی تراکتورسازان در پایان خاطرنشان کرد: من سه شرط برای ماندن فصل بعد در باشگاه اعلام کردم که دو تا از آن‌ها باید اجرا شود و سومی نیز شرط تضمینی است که آن هم تزریق به موقع پول به تیم است.