در دقایق آخر بازی می‌توانستیم دو گل دیگر به پرسپولیس بزنیم

رسول خطیبی بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما تغییراتی در ترکیب تیممان داشتیم چون نسبت به تیم حریف نفراتمان را انتخاب کردیم. در بخش دفاعی تمام بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و به جز گل پرسپولیس موقعیت آنچنانی خطرناکی به حریف ندادیم.بعد از آن 2 گل زدیم و یکی دو موقعیت گل داشتیم که به ثمر ننشست.

وی افزود: سعی کردیم در نیمه اول شکل دفاعی را حفظ کنیم اما در نیمه دوم تغییر تاکتیکی دادیم و نفراتمان را جا به جا کردیم تا نتیجه را حفظ کنیم. پرسپولیس دفاع راست و چپ خود را رها کرده بود و می‌خواستیم از آن قسمت استفاده کنیم. در ابتدای نیمه دوم این کار را خوب انجام ندادیم اما در بقیه زمان بازی این کار خوب انجام شد. می‌توانستیم حتی گلهای سوم و چهارم را بزنیم ولی به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با غیرت بازی کردند. به مردم اراک هم تبریک می‌گویم چون اولین بازی تاریخ این تیم با پرسپولیس را با سربلندی تمام کردیم. از فردا برای بازی بعدی تمرین می‌کنیم و ان شاالله به این روند ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به آنالیز پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد ولی ما آنها را خوب آنالیز کردیم. می‌دانستیم آنها در کانالها خوب کار می‌کنند و خوب شوت می‌زنند به همین دلیل این کانالها را بستیم و اجازه فرصت به آنها را ندادیم. در مجموع در کار دفاعی خوب بودیم.

خبرنگاری گفت تیم شما چرا در نیمه دوم دفاع می‌کند که خطیبی پاسخ داد:در بازی امروز دفاع نکردیم و در نیمه دوم فرصت داشتیم، در بازی سیرجان هم همین شرایط را داشتیم. در 15 دقیقه آخر می‌توانستیم گل های دیگری بزنیم. فقط در بازی با ذوب آهن و استقلال فقط این مشکل را داشتیم که در ادامه بازی ها این مشکل رفع شد.

خطیبی در خصوص اینکه آیا بعد از گل در دقیقه 6 مطمئن بود که تیمش به بازی بر می‌گردد عنوان کرد: ما در دقیقه 6 گل خوردیم ولی 84 دقیقه مانده بود. من به بازیکنانم اطمینان داشتم و می‌دانستم آنها کارهای بزرگی انجام می‌دهند، مطمئن باشید در آینده این موضوع ثابت می‌شود.

سرمربی آلومینیوم در خصوص اینکه گل‌محمدی مدعی شده میزبان فقط 2 موقعیت داشت گفت: ما هم به آنها موقعیت ندادیم. شاید آنها در نیمه دوم موقعیت داشتند ولی در 15 دقیقه پایانی اگر بازی را ببینید ما 2-3 موقعیت خوب گل داشتیم که از دست رفت.