هیچ تیمی در آبادان مساوی هم نگرفته بود

محرم نوید کیا بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: دو نکته را دلم می‌خواهد اول صحبت‌هایم بگویم. از حمایت‌های مدیران باشگاه ممنونم، دلم می‌خواهد مثل سال‌های گذشته از تیم حمایت کنند تا بتوانیم راهمان را بهتر جلو برویم.

وی افزود: قبل از بازی هواداران خیلی خوب نفت را دیدم که خیلی محبت داشتند و تیم ما را هم تشویق کردند و دوست داشتم از آنها تشکر کنم. بهترین موقع بازی و در اوایل بازی گل زدیم و بعد از آن کار دفاعی را خوب انجام دادیم. معتقدم دفاع کردن خودش یک نوع هنر است که برخی تیم‌ها خیلی خوب این کار را انجام می‌دهند و ما هم در نیمه اول خوب دفاع کردیم ولی در نیمه دوم گل خوردیم و بعد از گل مساوی موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم. برایم مهم است که هیچ تیمی در آبادان مساوی نگرفته بود اما بازیکنان با تمام توان تلاش کردند و بعد از مساوی هم جنگیدند و به بازی برگشتند و جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. به هواداران سپاهان هم تبریک می‌گویم.

نوید کیا در مورد اینکه تا به حال یاد نداریم که سپاهانی‌ها وقت کُشی کنند، خلعتبری چند دقیقه وقت کشت آیا این شیوه جدید سپاهان است، گفت: من درک تان می‌کنم تیم تان را دوست دارید و احساساتی هستید. من چنین سبک بازی را دوست نداریم. خلعتبری در نیمه اول دو بار مصدودم شد و احساس کردم می‌تواند در نیمه دوم بازی کند اما دقیقه 48 دست بلند کرد و تعویض شد چون مشکل داشت.

وی افزود: شایان مصلح هم مشکل دارد و باید پزشکان بررسی کنند. من چنین سبک فوتبالی را دوست ندارم و اگر بازیکنانم افتادند، آسیب دیدند. من مخالف چنین سبک‌هایی هستم و قطعا چنین بازی که شما می‌گویید از بازیکنانم سر بزند خودم نفر اولی هستم که جلویشان می‌ایستم. این نوع بازی برای تیم‌هایی است که برنامه ندارند و در واقع فوتبال جهان سومی است که خودتان را بیندازید و این نیمکت با آن نیمکت بحث کند و قطعا بازیکنانم چنین روشی بازی نمی‌کنند. امکان ندارد چنین سبک بازی داشته باشیم که بازیکن خودش را بیندازد و دکتر به زمین بیاید.