انتقاد شدید از یحیی گل محدی برای تعویض احسان پهلوان

احسان پهلوان که در ترکیب ثابت پرسپولیس برابر آلومینیوم به میدان رفته بود و حتی در نیمه اول بازی می توانست عبدی را در موقعیت گلزنی قرار دهد در کمال تعجب همگان در نیمه دوم تعویض شد.

 در حالی که پرسپولیس به گل تساوی و حتی کسب سه امتیاز نیاز داشت اما یحیی گل محمدی او را از زمین مسابقه بیرون کشید و امید عالیشاه را وارد بازی کرد.

این تصمیم یحیی گل محمدی با انتقادهای بسیاری همراه شد چرا که پرسپولیس نیاز به گل داشت و احسان پهلوان تا زمانی که در زمین حضور داشت عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود. پس از جدایی مهدی ترابی، احسان پهلوان به جمع شاگردان گل‌محمدی پیوست تا در پست هافبک چپ برای این تیم نقش آفرینی کند. او در این مدت فیکس بوده و عملکرد قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس ارائه داده است. در شرایطی که پرسپولیسی ها به هیچ عنوان از نتیجه به دست آمده مقابل آلومینیوم راضی نبودند و از این بازی خارج از خانه برد می خواستند ادامه حضور احسان پهلوان در زمین مسابقه می توانست مهاجمان پرسپولیس را مقابل شاگردان رسول خطیبی بیشتر صاحب موقعیت کند اما یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس نظر دیگری داشتند که باید خودشان در این باره پاسخگو باشند.