به گزارش افکار نیوز،غلامرضا بهروان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به' اتمام موفق مسابقات لیگ' گفت: به عنوان سرپرست مسابقات از تمام تیم ها و هواداران تشكر می كنم و باید به تیم سپاهان تبریك بگویم.

وی ادامه داد: تمام دیدارها تا روز آخر جذابیت داشت و قهرمان در روز پایانی با ارایه فوتبال جوانمردانه از سوی تمامی تیم های حاضر در مسابقات لیگ مشخص شد.

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: خوشبختانه مراسم جشن قهرمانی نیز امسال در اصفهان بهتر از سال های گذشته برگزار شد و قول می دهیم در سال های آینده نیز بازهم به شکل بهتری برگزار شود.

وی با تمجید از عملکرد داوران فوتبال کشورمان، تصریح کرد: خوشبختانه در هفته های پایانی لیگ مشکل خاصی در داوری ها وجود نداشت و باید از آنها که یکی از ارکان اصلی فوتبال هستند تشکر کنم.

وی در خصوص ضعف های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: بزرگترین مشکل ما کمبود سخت افزار است و پس از آن باید تلاش کنیم که باشگاه ها استاندارد های مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را بدست بیاورند.

بهروان با اشاره به برنامه های سازمان لیگ برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ، گفت: به طور حتم برنامه ریزی دقیقی داریم که مهم ترین آن کاهش تعداد تیم های لیگ به ۱۶ تیم است. این موضوع امروز در جلسه هیات رییسه سازمان لیگ مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، اظهار داشت: سپاهان برنامه ریزی بسیار خوبی برای حضور در لیگ داشت و فکر می کنم با توجه به پتانسیل های خوبی که دارند شایسته قهرمانی بودند.

بهروان در مورد رقابت های فصل آینده لیگ برتر و همچنین تداخل زیاد این مسابقات با دیدار های تیم ملی، خاطرنشان كرد: تیم ملی ما باید در دیدار های بزرگی شركت كند و به همین دلیل به طور حتم از كی روش برنامه خواهیم گرفت تا سال سختی كه در پیش رو داریم به بهترین شكل به پایان برسانیم.