جدایی علیرضا جهانبخش از برایتون جدی شد

اگر چه طی روزهای گذشته اخباری درباره احتمال جدایی قرضی علیرضا جهانبخش از برایتون منتشر و از آژاکس به عنوان تیم جدید این بازیکن نام برده شده بود اما هنوز نمی‌توان به صورت قطعی درباره جدایی جهانبخش از تیم انگلیسی صحبت کرد.

حتما در جریان هستید که علیرضا جهانبخش با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند به برایتون پیوست تا تبدیل به گرانترین بازیکن تاریخ این باشگاه شود. عنوانی که البته دیگر در اختیار او نیست.

در صفحات توئیتری نزدیک به باشگاه برایتون این بحث مطرح شده که این باشگاه منتظر یک پیشنهاد مناسب برای بازیکن ایرانی‌اش است. پیشنهای که به لحاظ مالی مدیران برایتون را مجاب کند که با جدایی قرضی علیرضا موافقت کنند تا بابت هزینه‌ای که برای این بازیکن کرده‌اند، متضرر نشوند و به همین دلیل ممکن است به این زودی شاهد جدایی جهانبخش نباشیم.

البته این بحث هم بین هواداران برایتون مطرح شود که شاید باشگاهشان حاضر شود از رقم مدنظرش برای صدور رضایتنامه علیرضا جهانبخش کوتاه بیاید چرا که جهانبخش پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده در تابستان که به دنبال جدایی از برایتون بود، باشگاه او را با وعده بیشتر بازی کردن، راضی به ماندن کرد منتهی این اتفاق رخ نداد و او هم دوست دارد در تیمی حضور داشته باشد که بتواند در ترکیبش به میدان برود.