مهاجم آلومینیوم اراک پرسپولیسی از آب درآمد!

حامد پاکدل درباره پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: آلومینیوم تیم نوپایی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده و بازی با پرسپولیس اولین و مهم‌ترین رویداد ورزشی ما در اراک بود. بالاخره قرار بود که ما مقابل فینالیست آسیا و تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس بازی کنیم و این مسئله باعث شد تا انگیزه خاصی داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته ما برای همه بازی‌ها انگیزه داریم که خب بازی با تیم قابل احترام و بزرگ پرسپولیس شرایط دیگری دارد. ما هم در این مدت روند صعودی داشتیم و به تیم قابل احترامی تبدیل شدیم. این طور نیست که در بازی‌ها نوسان داشته باشیم، همیشه سیر صعودی خودمان را حفظ کرده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم همین شرایط خوب را در ادامه لیگ هم داشته باشیم.

مهاجم آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که «پس از اینکه با یک گل از پرسپولیس عقب افتادید آیا فکر می‌کردید به بازی برگردید؟» گفت: ما اعتماد به نفس خوبی به دست آوردیم و به خاطر همین می‌دانستیم می‌توانیم مقابل پرسپولیس برگردیم. وقتی شما مقابل تیمی مثل پرسپولیس با یک گل عقب می‌افتید سخت است که بتوانید کامبک بزنید اما این کار را انجام دادیم تا نشان بدهیم تیم خوبی هستیم.

پاکدل در پاسخ به این سوال که چرا پس از گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند خوشحالی انجام نداد، تاکید کرد: بالاخره پرسپولیس تیم بزرگی است که طرفداران میلیونی در تمام جهان دارد. من هم به احترام هواداران میلیونی پرسپولیس که آن موقع ناراحت بودند خوشحالی نکردم. بالاخره من خودم پرسپولیسی هستم و می‌دانم وقتی پرسپولیس گل می‌خورد هواداران چه حسی دارند به خاطر همین و به احترام آنها خوشحالی نکردم.

وی در واکنش به این مسئله که آیا این شایعه درست است که باشگاه پرسپولیس با او برای پیوستن به این تیم مذاکره انجام داده؟ گفت: بالاخره در فوتبال حرفه‌ای صحبت می‌شود و حرف وجود دارد اما من بازیکن آلومینیوم هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. مسلما این پیشنهاد باید به باشگاه برسد نه من؛ در حال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم و می‌خواهم بیشتر از این هم برای آلومینیوم گل بزنم. اگر هم در مورد پرسپولیس مسئله پیش آمد در زمان مناسب صحبت می‌کنیم.