دنیزلی: به بازیکنانم شک ندارم

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره اینکه شایعه شده بود قهر کرده، گفت: مشکلی بین من و پرسپولیس پیش نیامده که اینقدر شلوغ میکنید. چرا باید از پرسپولیس قهر کنم و چرا باید با پرسپولیسیها مشکل داشته باشم؟ منظور شما را از این حرفها متوجه نمیشوم.

وی افزود: ‌ من بالای سر پرسپولیس هستم و خواهم بود و مطمئن باشید بهترین عملکردم را به معرض نمایش می‌گذارم. برخی اوقات سفرهای ناخواسته برای یک نفر پیش می‌آید که این دفعه این اتفاق افتاد.

دنیزلی با اشاره به بیماری اعضای خانواده‌اش اظهار داشت: گاهی اوقات مسئله سلامتی در اولویت‌ قرار دارد، حتی نسبت به بازی‌ها و برنامه‌های تیم. خودتان می‌دانید اتفاقی برایم افتاده بود که مجبور شدم به ترکیه بروم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی درباره ناراحتی‌ رویانیان از وی گفت: می‌دانم رویانیان بابت این موضوع راضی نیست. خود من هم بسیار ناراحت هستم ولی مواقعی در اجبار این اتفاقات می‌افتد و نمی‌شود جلوی آن را گرفت.

دنیزلی درباره بازی روز سه شنبه با الشباب تصریح کرد: الان به فکر این هستیم تا بعد از بازی با الشباب باید با چه تیمی رقابت کنیم. قطعا بازی الشباب خیلی مهم است و شاید به قول شماها مرگ و زندگی باشد ولی ما از قبل به AFC اعلام کردیم که دو بازی آخر ما با توجه به اینکه نتایج به همدیگر ربط دارد و تاثیرگذار است، همزمان برگزار شود. متاسفانه تاکنون برنامه‌ای که روی سایت AFC است تغییری نکرده است. در حال پیگیری هستیم که این موضوع را به اثبات برسانیم چون حقمان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل کابوس وار پرسپولیس را تمام شده می‌داند یا خیر‌، ‌ گفت: بله خوشبختانه فصل کابوس وار تمام شد اما از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که زحمات خود را کشیدند.

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که در نبود شما پرسپولیس موفق شد فولاد را شکست دهد و آیا این موضوع مبنی بر این نیست که برخی بازیکنان با شما مشکل دارند، گفت: من به هیچ بازیکنی شک ندارم. ما با همین بازیکنان بازی‌های بسیار زیبایی انجام داده‌ایم و اصلا هم چنین حرفی که شما می‌زنید قبول ندارم. همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و برد مقابل فولاد را به آنها تبریک می‌گویم اما می‌توانستیم بهتر باشیم.



این مربی درباره کریمی گفت: هیچ مشکلی با این بازیکن ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارید درمرحله بعد میزبان باشید یا میهمان گفت: انشاءالله در تهران بعد از بازی با الشباب بازیهای خودمان را ادامه میدهیم. ما به دنبال این هدف هستیم و امیدوارم با توجه به روحیه خوب بازیکنان به هدف خود برسیم.