استقلال خوزستان به دنبال کم کردن فاصله خود با سایر مدعیان

در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم  لیگ فوتبال آزادگان ، ۹ دیدار برگزار خواهند شد و ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات به مصاف یکدیگر می روند.

در حساس‌ترین بازی این هفته تیم فوتبال هوادار به مصاف خیبر خرم آباد خواهد رفت.

شاگردان رضا عنایتی با ۲۱ امتیاز صدرنشین لیگ آزادگان هستند و فرصت مناسبی دارند که با پیروزی در این مسابقه، صدرنشینی خود را تثبیت کنند. خیبر خرم آباد که هدایت آن را عبدالله ویسی بر عهده دارد؛ روند خوبی را طی کرده است و حریف سر سختی برای هوادار خواهد بود.

خیبر خرم آباد با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

مس کرمان  در دیداری دشوار مقابل بادران تهران قرار خواهد گرفت. شاگردان رضا مهاجری در ۲ هفته اخیر نتوانسته‌اند عملکرد خوبی داشته باشند و نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارند.

بادران هم نشان داده است که در این فصل حریف دست و پا بسته‌ای نیست. مس کرمان با ۲۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به هوادار، در رده دوم جدول قرار دارد. بادران هم با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

دیگر تیم مدعی، یعنی استقلال خوزستان به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.

استقلال خوزستان که هفته گذشته شکست بد موقعی را مقابل هوادار متحمل شد؛ چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نخواهد داشت.

استقلال خوزستان با ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول لیگ آزادگان قرار دارد. شاهین شهرداری بوشهر نیز با ۱۴ امتیاز در رده ۱۲ جدول قرار گرفته است.

فجر شهید سپاسی نیز مقابل رایکای بابل حاضر می شود و کار سختی را در پیش دارد. شاگردان رضا کلانتری هفته گذشته مقابل خیبر خرم آباد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند و از سایر مدعیان جا ماندند. رایکای بابل هم هفته گذشته نتوانست برنده زمین مسابقه را ترک کند و با تمام توان خود را آماده این بازی می‌کند تا بتواند امتیاز بگیرد.

فجر شهید سپاسی با ۱۷ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی حضور دارد. رایکای بابل هم ۱۶ امتیازی است و نزدیک‌ترین تعقیب کننده فجری‌ها محسوب می‌شود.

در دیگر دیدار مهم این هفته، پارس جنوبی جم مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد. شاگردان محمد نصرتی، هفته گذشته شکست عجیبی مقابل نود متحمل شدند و از کورس قهرمانی مدعیان عقب افتادند.

استقلال ملاثانی در ۲ هفته پیش رو، روند رو به رشدی را در پیش گرفته و به دنبال حفظ روند خوب خود است. پارس جنوبی جم با ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارد. استقلال ملاثانی ۱۶ امتیازی است و در رده دهم جدول قرار دارد.

برنامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ آزادگان:

قشقایی شیراز - شهرداری آستارا

بادران تهران - مس کرمان

چوکای تالش - نود ارومیه

ملوان - خوشه طلایی ساوه

پارس جنوبی جم - استقلال ملاثانی

خیبر خرم‌آباد - هوادار

آرمان گهر-گل ریحان البرز

رایکای بابل - فجر سپاسی

ساعت ۱۴:۰۰

استقلال خوزستان - شاهین شهرداری‌بوشهر

ساعت ۱۴:۳۰