علی انصاریان چرا ازدواج نکرده است؟

علی انصاریان  با حضور در برنامه دورهمی از ماجرای ازدواج نکردنش پرده برداشت. علی انصاریان مدتی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری شد..

علی انصاریان از فوتبال شروع کرد و بعد از کنار گذاشتن فوتبال وارد دنیای هنر شد و بازیگری و مجری گری را شروع کرد. علی انصاریان بخاطر انتقاد های تندش در برنامه ها بسیار حاشیه ساز شده است.

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن پیشین و بازیگر فعلی است. وی هر سه حرفه پرطرفداران در ایران رو تجربه کرده، بتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و هم اکنون وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و سپس در استقلال را هم دارد !

چرا تاکنون ازدواج نکردید و همسر ایده‌آل از نگاه شما چه کسی است؟

تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و… هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ام.

علی انصاریان و مادرش

فکر می‌کنید اگر ازدواج کنید از مادرتان دور می‌شوید؟

اصلا چنین چیزی امکان ندارد. شرط من برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرم که مادرم طبقه بالای همان خانه زندگی کند که همیشه بالای سرم باشد. حضور مادرم در زندگی من همیشگی است. مادرم شرایط سختی را گذرانده. چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت شدند و واقعا مادرم شرایط بدی را تحمل کرد.