واکنش یک استقلالی به دعوای رسول پناه و یحیی گل محمدی

حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فقط چند نفر از افرادی که کاندیدا شدند را می شناسم و امیدوارم این داستان ختم به خیر شود.

روشن در ارتباط با این که خودش هیچ وقت علاقمند پستهای مدیریتی در فدراسیون فوتبال نبوده گفت: من هیچ وقت علاقه به پست ریاست فدراسیون نداشتم اما اگر رئیس فدراسیون می شدم، اولین کاری که می کردم انتخاب بهترین مشاوران برای خودم بود. کاری که کامبیز آتابای کرد و همین مسئله باعث شد تا چند سال فوتبال ایران در آسیا اول باشد.

وی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال از لحاظ نتیجه گیری خوب عمل کرده و به اعتقاد من وقتی مدیریت باشگاه استقلال یک سرمربی را انتخاب کرده باید تا آخر قراردادش هم از او حمایت کند. مشکلی که چند سال اخیر استقلال داشته تغییرات پی در پی کادر فنی بوده که به اعتقاد من باید از مربی تا وقتی که نتیجه می گیرد و تیمش خوب فوتبال بازی می کند حمایت کنند اما متاسفانه مدیریت در فوتبال ما ثبات ندارد و مدیران ما کم تر تصمیمات درستی می گیرند.

روشن در ارتباط با صحبت های اخیر رسول پناه در مورد گل محمدی گفت: من خودم صحبت های رسول پناه را نشنیدم اما از دوستانم شنیده ام که  او گفته گل محمدی چه خواسته هایی از این مدیر داشته است. این که یک مربی خارج از اختیارات و اصولش این حرف ها را زده باشد، ضعف رسول پناه هم بوده او به عنوان یک مدیر نباید این اختیارات را به مربی خود می داده است که در مسائل دیگر دخالت کند. البته نمی دانم چقدر حرفهای رسول پناه حقیقت دارد‌.