هشدار جدی به هواداران استقلال

سعید لطفی در خصوص برتری یک بر صفر تیم فوتبال  استقلال  مقابل نساجی مازندران در هفته چهادرهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی باکیفیتی ندیدیم. تیم نساجی برای گرفتن حداقل امتیاز به میدان آمده بود و به صورت لایه‌ای دفاع می‌کرد و این کار استقلال را برای رسیدن به گل سخت کرده بود، اما خوشبختانه اسماعیلی با شوت زیبایی که زد ۳ امتیاز را برای استقلال گرفت که خیلی هم مهم بود.

وی در خصوص انتقادات از کادرفنی استقلال تصریح کرد: یکسری از دوستان در حال شیطنت هستند و چون نفع‌شان در باشگاه نیست، سنگ‌اندازی می‌کنند. ما هرگز نگفتیم تیم ایرادی ندارد، خود فکری هم از ایرادات باخبر است، اما یکسری دوستان فقط معایب را می‌بینند و چون نفعی از باشگاه نمی‌برند تیم را به حاشیه می‌برند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: چند سال دیگر قهرمانی به یاد هواداران می‌ماند یا بازی زیبا؟ هواداران استقلال نباید گول یکسری افراد را بخورند. این تیم صدرنشین جدول است و نیاز به حمایت دارد نه تخریب. در این چند سال هیچ کادری به این اندازه استقلالی نبوده و امیدوارم هواداران از این کادر و تیم حمایت کنند.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: چندین سال است استقلال از مدیریت ضربه خورده و روی آرامش ندیده است. کادرفنی باید با همه مسائل بجنگد. کاش کمی هواداران باهوش باشند و مسائل را به خوبی ببینند و دوستان سهم‌خواه استقلال هم بدانند هیچ‌کسی به اندازه من به فکری نزدیک نیست. وقتی من سهم‌خواهی نمی‌کنم لطفا شما هم نکنید تا این تیم نتیجه بگیرد.