تمرین نفتی ها بدون حضور سرمربی

شاگردان مجتبی حسینی که به دلیل مشکلات تهیه بلیت پس از بازی روز جمعه (17 بهمن) مقابل گل‌گهر در کرمان مانده بود، امروز از این شهر راهی اهواز شد و سپس به مسجد سلیمان برگشتند.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان با توجه به حضور حسینی در تهران، امروز تمریناتشان را بدون حضور سرمربی انجام دادند اما قرار است او نیز فردا به اردوی تیم ملحق شود.

این در حالی است که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر تمایل ذوب‌آهن برای انجام مذاکره با مجتبی حسینی مطرح شده اما باشگاه نفت مسجد سلیمان امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد او با باشگاه جنوبی قرارداد دارد و انجام هرگونه مذاکره غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.

بازیکنان تیم در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان روز گذشته نامه‌ای را به باشگاه ارسال و خواستار مشخص شدن وضعیت مالی طی 10 روز آینده شدند. به همین خاطر باشگاه نفت مسجد سلیمان اعلام کرد در آخر این هفته یا اول هفته آینده مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

با توجه به واریز مبلغ 12.5 میلیارد تومان از سوی وزارت نفت به حساب اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به نظر می‌رسد با مساعدت مسئولان شهری و استانی مشکل پرداخت مطالبات بازیکنان برطرف خواهد شد. گفته می‌شود دغدغه اصلی مجتبی حسینی نیز پرداخت مطالبات بازیکنان است و او خواستار برطرف شدن این مشکل است.