پرسپولیس-مس رفسنجان؛ یحیی در آرزوی صدر جدول لیگ بیستم

دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان روز سه شنبه، ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته برابر تراکتور در تبریز  به پیروزی دست یافت و با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

پرسپولیسی ها قصد دارند با برتری برابر مس رفسنجان جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند و به صدر جدول نزدیک شوند.

مهدی ترابی چند روز پیش با عقد قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس بازگشت و از نیم فصل دوم می‌تواند برای سرخپوشان بازی کند.

پرسپولیسی‌ها به علت درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان  تا پایان نیم فصل اول با لباس مشکی به زمین مسابقه می‌روند.

باشگاه پرسپولیس با ضرب الاجل ۴۸ ساعته برای پرداخت بدهی انتقال یحیی گل محمدی از باشگاه شهرخودرو مواجه شده است. سرخپوشان پایتخت باید ۸ میلیارد تومان پرداخت کنند؛ در غیر این صورت باشگاه مشهدی به AFC شکایت می‌کند.

البته وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که رای پرونده یحیی گل محمدی قطعی نشده و این پرونده در کمیته استیناف است.

در آن طرف، تیم فوتبال مس رفسنجان  هفته گذشته  با برتری برابر تیم شهرخودرو در مشهد دست به کار بزرگی زد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

تیم مس رفسنجان قصد دارد که با امتیاز به کرمان برگردد، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارد.

حامد لک، دروازه بان پرسپولیس به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر مس رفسنجان نیست و به نظر می‌رسد رادوشوویچ، دروازه بان کروات درون دروازه سرخپوشان در بازی روز سه شنبه قرار بگیرد.

علاوه بر این، حسین کنعانی زادگان هم همچنان مصدوم است و به نظر می‌رسد دوباره سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا زوج خط دفاعی سرخپوشان پایتخت را تشکیل بدهند.

حمید حاج ملک به همراه کمک داوران مهدی الوندی و عسگر محمدی قضاوت این بازی را برعهده دارند. همچنین کمیل غلامی و حامد شیری به عنوان کمک‌های اضافی  پشت دروازه و یداله جهانبازی به عنوان ناظر داوری این بازی هستند.