تیم شکست ناپذیر لقب در مقابل پرسپولیس صف آرایی می‌کند

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار معوق هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (سه شنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

شاگردان محمد ربیعی در حالی برابر پرسپولیس صف آرایی می‌کنند که در پنج بازی اخیر خود متحمل شکستی نشدند و از این نظر تیم شکست ناپذیر لقب گرفته‌اند. مس‌زفسنجان که این روزها شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کنه، در ۵ هفته ابتدایی لیگ هیچ برد و هیچ گل زده‌ای به نام خود ثبت نکرد اما با گذشت زمان و با اتکا به دانش کادر فنی خود از آن شرایط خارج شد و حالا یک رقیب قدرتمند برای مدعیان قهرمانی قلمداد می‌شود. مس رفسنجان ۱۹ امتیازی است و این شانس را دارد تا با برتری برابر پرسپولیس با ۲۲ امتیاز به رتبه چهارم جدول برسد.

از سوی دیگر، پرسپولیس که با یحیی گل‌محمدی چند هفته‌ای درگیر بحران کسب نتیجه شده بود، به لطف دو پیروزی شیرین برابر ماشین‌سازی تبریز و تراکتور، حالا روحیه مضاعفی گرفته تا با برتری در دو دیدار معوقه خود و پیروزی در دیدار هفته پانزدهم به قهرمانی نیم فصل برسد و همچنان در فوتبال ایران آقایی کند.

یحیی گل‌محمدی برای بازی برابر مس رفسنجان حامد لک را به دلیل چهار اخطاره بودن در اخیتار ندارد و از این‌ رو فرصت بازی به رادوشوویچ خواهد رسید. از طرف دیگر با ادامه دار شدن مصدومیت محمد حسین کنعانی‌زادگان، پرسپولیس همچنان باید از بازیکن جایگزین در پست کنعانی‌زادگان استفاده کند.

پرسپولیس درحال حاضر ۲۱ امتیازی است و می‌تواند با پیروزی برابر مس رفسنجان، با ۲۴ امتیاز به رتبه سوم جدول برسد.