ما هم مشکل زمین داریم ولی بازیکنان با جان و دل تلاش می‌کنند

افشین پیروانی بعد از برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت:فوت دو عزیز پرسپولیس واقعا همه را ناراحت کرد. ما دو نفر را از نظر فنی و اخلاقی از دست دادیم اما امیدوارم این روزها بگذرد و شادی به دل مردم برگردد.

وی با اشاره به سومنی برد پیاپی پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنیم. ما در حال جمع کردن امتیازات هستیم. ما قهرمان چهار دوره هستیم و توقع از تیم خیلی بالا است. ان شاالله بازی به بازی جلو می‌رویم و به شرایط خیلی خوبی می‌رسیم.

پیروانی در خصوص زمان کم بازی های پرسپولیس و دیدارهای عقب افتاده گفت: می‌بینید که در این شرایط بازی می‌کنیم و خوشبختانه به برتری رسیدیم. دوستانی که هر روز در رسانه‌ها اظهار نظر می‌کردند که چرا ما هر روز بازی می‌کنیم بدانند این پنجمین هفته است که به صورت پیاپی در حال بازی های پی در پی هستیم.

وی افزود: ما در تاریخ ششم، یازدهم، شانزدهم بازی کردیم، بیست و یکم، بیست و ششم، اول و  ششم ماه دیگر هم بازی داریم.پس دوستانی که حرف می‌زنند اول فکر کنند، نه اینکه چون تحت فشار هستید پرسپولیس را تحت فشار بگذارید. الان همه سکوت کرده‌اند و یادشان رفته که پرسپولیس هر 5 روز یکبار در حال بازی است.

مدیر پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی‌ها هفته گذشته به شدت از شرایط مالی ناراحت بودند و آیا پرسپولیس هم این مشکلات را دارد یا خیر گفت: ما به آن شکل مشکل نداریم. البته آنها صحبت‌هایی کردند که به من ارتباطی ندارد و گفتن آن قشنگ هم نیست. همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و وضعیت اقتصادی کشور مناسب نیست اما ما بازیکنان با غیرتی داریم و از کادر فنی خوبی برخوردار هستیم. هواداران بدانند ما مشکل داریم ولی اعضای تیم خیلی زحمت می‌کشد.

پیروانی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس مشکل زمین دارد یا خیر عنوان کرد:در این فصل همه مشکل دارند ولی در مورد غذا و این حرف‌ها اصلا ورود کردن ما درست نیست. ما هم مشکل زمین داریم ولی بازیکنان با جان و دل تلاش می‌کنند. ما هم مشکل مالی داریم ولی از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که در حال تلاش برای حل مسائل مالی هستند.

وی در خصوص اینکه ظاهرا پرداخت 10 در صد به بازیکنان باعث ناراحتی آنها شده است گفت: ان‌شاالله اتفاقات بهتری رخ می‌دهد.