ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

 از هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر ، امروز یک دیدار حساس در حالی بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار می‌شود که دو تیم با ۲۶ و ۲۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

محمود فکری در شرایطی امروز تیمش را روانه میدان می‌کند که شیخ  دیاباته  و داریوش شجاعیان را به دلیل مصدومیت، هرویه  میلیچ  را به دلیل غیبت و فرشید باقری را به دلیل خط خوردن از لیست ۱۸ نفر در اختیار ندارد و قادر به استفاده از آنها نیست. در نقطه مقابل محمد حسین مرادمند مدافع میانی آبی پوشان که در نیم فصل نخست یکی از ارکان خط دفاعی این تیم به حساب می‌آمد و یکی دو بازی اخیر این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده، به شرایط مسابقه باز گشته است.

سرمربی استقلال امروز ناچار است به دلیل داشته‌ها و نداشته هایش، نسبت به آخرین بازی‌اش مقابل نساجی تغییراتی در ترکیب تیمش اعمال نماید. با این وجود انتظار می‌رود سنگربان امروز آبی پوشان مثل اکثر دیدارهای نیم فصل آنها رشید مظاهری باشد.

به احتمال زیاد آبی‌ها امروز هم با سیستم ۳ دفاعی به میدان می‌روند. ترکیب ۳ نفره خط دفاعی استقلال در بازی قبل از مثلث غلامی، یزدانی و دانشگر تشکیل شده بود. با اینکه مرادمند نیز به شرایط بازی رسیده است، اما احتمال تغییر در این ترکیب ۳ نفره زیاد نیست.

احتمال اینکه فکری به وینگرهای چپ و راست تیمش نسبت به دیدار قبلی دست بزند زیاد نیست و در این صورت وریا غفوری به همراه بابک مرادی شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دارند.

باتوجه به مصدومیت شجاعیان، باید انتظار بازگشت ریگی به ترکیب ثابت را داشت تا بار دیگر زوج مهدی پور-ریگی در مرکز خط میانی آبی‌ها شکل بگیرد. همچنین حضور فرشید اسماعیلی در نقش هافبک بازی‌ساز نیز بسیار محتمل است.

در خط حمله هم آنچه قابل پیش بینی است، حضور همزمان مهدی قایدی و ارسلان مطهری، زوج موفق این تیم در خط حمله است.

دیدار استقلال و سپاهان از ساعت ۱۷:۱۰ امروز به میزبانی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.