جانشین احتمالی راموس در رئال مادرید

سرخیو راموس  به پایان راه با  رئال مادرید  رسیده و به نظر می‌رسد خواهان جدایی از جمع کهکشانی‌ها است. راموس حقوق بیشتر و تمدید 3 ساله می‌خواهد ولی باشگاه مادرید تمدید 2 ساله با کاهش دستمزد را پیشنهاد داده است. کاپیتان رئال از پاریس پیشنهاد 3 ساله با دستمزد سالیانه 15 میلیون یورو دریافت کرده که در حال حاضر به نظر می‌رسد، او راهی فرانسه خواهد شد.

آ.اس در گزارش امروز خود به ایده رئال مادرید برای جانشینی سرخیو راموس پرداخت و از «اهداف مرکزی» کهکشانی‌ها صحبت کرد. دیوید آلابا به گزینه اصلی کهکشانی‌ها بدل شده و چه راموس برود یا بماند، او در تابستان خریداری خواهد شد. اما از طرف دیگر اگر کاپیتان رئال، مادرید را ترک کند، فلورنتینو پرز و زیدان قصد دارند یک مدافع دیگر جذب کنند.

رسانه مادریدی از « پائو تورس »، مدافع ویارئال و «ژولس کنده»،‌مدافع سویا به عنوان اهداف اصلی مادرید سخن گفت ولی مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که قیمت این بازیکنان بسیار بالا است. «کالیدو کولی‌بالی»، مدافع تنومند ناپولی نیز به یکی از گزینه‌های رئال بدل شده است. کولی‌بالی به مانند سالیان گذشته خود البته نیست و باید دید چه اتفاقی در تابستان رخ خواهد داد.

از پائو تورس، بازیکنی که در کنار راموس در تیم ملی اسپانیا بازی کرده است، به عنوان گزینه اصلی نام می‌برند ولی باید دید آیا شرایط اقتصادی رئال اجازه می دهد مدافع ویارئال را خریداری کند؟

جانشین احتمالی راموس در رئال مادرید