به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان با بیان اینکه لیدرهای اخراجی این باشگاه که در گذشته با اتصال به برخی افراد خاص اقدام به توطئه علیه این باشگاه میکردند، هم اکنون برای ضربه زدن به پرسپولیس در فصل جدید اقدامات خود را شروع کردهاند، گفت: این افراد یکی از عوامل فتنه در پرسپولیس هستند.

وی افزود: این افراد که خود را به عنوان مالک باشگاه فرض کرده بودند در فصل گذشته توطئه‌های زیادی علیه پرسپولیس انجام دادند و هم اکنون نیز با فتنه‌گری در فصل جدید در صدد ضربه زدن برآمدند.

رویانیان گفت: در بدو ورود به باشگاه پرسپولیس متوجه حضور مخرب آن‌ها در باشگاه شدم و لذا دستور اخراج آن‌ها را دادم. این افراد یکی از عوامل مهم فتنه در باشگاه پرسپولیس هستند و هم اکنون نیز با پخش شایعات دروغ در زمینه نقل و انتقالات در صدد تخریب و فتنه‌گری برآمدند.

مدیرعامل سرخپوشان خاطرنشان کرد: این فتنه گران با دروغ پراکنی در زمینه اخراج و یا جذب بازیکنان می‌خواهند جو پرسپولیس را خراب کرده که متاسفانه در این راه بعضی از سایت‌ها نیز با انتشار اخباری که از سوی این افراد اعلام می‌شود به طور ناخواسته به پیکره پرسپولیس ضربه وارد می‌کنند.

رویانیان گفت: مطمئنا یکی از برنامه‌های من در زمینه اطلاع رسانی به هواداران ارائه اسامی آنهایی است که با ارتباط با افراد خاص درصدد تخریب پرسپولیس هستند و در این زمینه به آن‌ها هشدار می‌دهم که در صورت ادامه روند کنونی، قطعا نام و مشخصات آن‌ها به همراه نقطه اتصال آن‌ها را اعلام خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه از رسانه‌ها درخواست کرد تا قبل از انتشار اخباری در زمینه نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس حتما صحت و سقم آن را جویا شوند.

وی گفت: روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی دارای وجدان کاری بوده و همواره با تحمل زحمات فراوان در جهت پیشبرد اهداف کلان ورزش در کشور فعالیت میکنند و من ضمن تشکر از آنها درخواست میکنم تا به هیچ عنوان به شایعاتی که تحت عناوین مختلف در زمینه نقل و انتقالات اعلام میشود توجه نکنند زیرا خود من به عنوان مدیر عامل باشگاه در زمان لازم به افکار عمومی اطلاع رسانی خواهم کرد.