زور کادر فنی به آقایی رسید!

 از آنجا که دسترسی هواداران استقلال به زمین راه‌آهن دشوار نیست تمرینات این تیم به استادیوم آزادی منتقل شده است تا بتوان در فضای آرام‌تر و دور از اعتراض هواداران تمرینات آماده‌سازی را پیگیری کرد. آبی‌پوشان که جمعه در چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی تمرین کرده بودند این بار در زمین شماره یک کمپ که بخش غربی آن دارای سکوی تماشاگران است تمرین کردند. این زمین در زمان ریاست محسن صفایی‌فراهانی ساخته شد و برای سال‌ها در اختیار تیم ملی بزرگسالان بود تا اینکه چند سال قبل یک زمین دیگر در مجاورت آن احداث شد که چمن آن از کیفیت بسیار بهتری برخوردار است که دورش محصور شده و هیچ تیمی به جز تیم ملی بزرگسالان اجازه تمرین در آن را ندارد؛ زمین مذکور خط قرمز کارلوس کی‌روش بود. 
سجاد آقایی مهاجم جوان استقلال که جمعه از تغییر محل تمرین خبر نداشت خیلی محترمانه از اینکه به او اطلاع نداده بودند تیم کجا و چه ساعتی تمرین دارد گلایه کرده بود و بعد از گفت‌وگوی تلفنی با همبازیانش مطلع شد تمرین شنبه هم در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و با لباس تمرین استقلال در محل حاضر شد اما کادر فنی این تیم به او اجازه تمرین نداد! آن هم به خاطر یک اظهار نظر! این در حالی است که در دو هفته گذشته شاهد مصاحبه‌های کنایه‌آمیز بازیکنانی نظیر مظاهری و یزدانی بودیم یا بازیکنی مثل وریا غفوری بعد از تعویض مقابل نساجی با لگد به بطری آب کوبید و حتی حاضر نشد روی نیمکت برود و بنشیند و مستقیماً از زمین چمن راهی رختکن شد و در ادامه به خانه رفت و منتظر نماند بازی تیمش به اتمام برسد و مثل سایر بازیکنان از استادیوم خارج شود. کارهای بزرگ‌ترهای تیم که باید الگو باشند نادیده گرفته شد ولی بازیکنی که گفته بود چرا به او نگفته‌اند تیم تمرین دارد، از شرکت در تمرین منع شد. 
مهدی قایدی بعد از بازی استقلال و سپاهان دیگر در تمرینات تیمش شرکت نکرد و چند روزی اعلام کردند قایدی دچار سرماخوردگی شده است؛ کار به جایی رسیده که بعضی از بازیکنان به شوخی می‌گویند باید اعلام می‌کردند مهدی کرونا گرفته تا غیبت بلندمدتش توجیه داشته باشد. در همین خصوص گفته می‌شود قایدی به میزان دستمزدش اعتراض دارد. این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد دارد که بر اساس قراردادی که از قبل منعقد شده کل دریافتی این فصل او کمتر از یک میلیارد تومان خواهد بود. زمانی که به او گفتند قرارداد داری سؤال کرد مگر فلان بازیکن هم قرارداد نداشت پس چطور آن قرارداد را فسخ کردید و دستمزدش را به ۳ برابر افزایش دادید؟ آیا در تیمی که اکثر نفرات قراردادهای چند میلیاردی دارند انصاف است که قرارداد من زیر یک میلیارد باشد. 
سیاوش یزدانی که تمرین جمعه را نیمه‌کاره گذاشته بود بدون مشکلی در کنار سایرین تمرین کرد ولی داریوش شجاعیان غایب این جلسه تمرینی بود. یکی از سوژه‌های استقلالی‌ها شکست دور از انتظار گل‌گهر سیرجان برابر پرسپولیس بود، اینکه تیمی با هزینه‌ای بالا بسته شده ولی در بحث نتیجه‌گیری ضعیف عمل می‌کند. محمدرشید مظاهری بعد از غیبت چند روزه در تمرین استقلال حاضر شد و زیر نظر سعید عزیزیان تمرینات مخصوص دروازه‌بان‌ها را انجام داد. رشید هفته گذشته کمردرد داشت که با استراحت و کسب بهبودی توانست در تمرین آبی‌پوشان شرکت کند.