علی کریمی رییس فدراسیون نخواهد شد!

مهرزاد معدنچی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس و مربی حال حاضر فجرسپاسی شیراز درباره بازی برابر تیم هوادار تهران گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدم اما روی یک غفلت در حالیکه تمرکز ما بهم ریخته بود گل مساوی را دریافت کردیم. بعد از آن نیز نیمه دوم کاملا پایاپای بود و با توجه به شرایط جدول هم تیم ما هم تیم هوادار بیشتر دنبال آن بودیم که بازی را واگذار نکنیم و من فکر میکنم مساوی نتیجه عادلانه ای بود. من اول فصل گفتم تیم فجر فراتر از لیگ یک بازی می‌کند و هنوز هم همین نظر را دارم و ما تیم خیلی خوبی را در اختیار داریم. این تیم پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد. 

معدنچی در خصوص حضور علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید فوتبالی باشد. نیاز به گفتن ندارد همه می‌دانیم کریمی و مهدوی کیا از فوتبالیست‌های خوب ایران و آسیا بودند. این عزیزان هر کدام جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را بردند و چندین سال لژیونر بودند و با مربیان بزرگی کار کردند. من فکر نمیکنم تجربه مدیریتی این باشد که شما پشت یک میز نشسته باشی و تجربه داشته باشی این عزیزان کوه تجربه هستند. کسی که در لیگ آلمان بازی می‌کند، کسی که با بازیکنای بزرگ معاشرت می‌کند و کسی که با بهترین مربی‌ها کار کرده بیخودی بزرگ نشده است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته به جز محمد دادکان، سکان هدایت فدراسیون دست فوتبالی‌ها نبود. ولی می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم زمانی که آقای دادکان بود ما با تیم ملی به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کردیم و قبل از آن در جام ملت‌ها سوم شدیم. زمان آقای دادکان که ایشان یک مدیر فوتبالی بودند و خدمت زیادی به فوتبال این کشور کردند و چه اشکالی دارد از فوتبالیست‌های که یک عمر تجربه دارند استفاده کنیم تا به فوتبال ایران کمک کنند. اتفاقا اگر این افراد انتخاب شوند قطعا فوتبال ما را نجات خواهند داد و شاهد دیدن فوتبال سالم تری در رده‌های ملی و باشگاهی به دور از هر حاشیه ای خواهیم بود.

معدنچی درباره احتمال پیروزی علی کریمی انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: علی کریمی شانسی در انتخابات ندارد. چون نمی‌خواهند کار دست اهل فوتبالی‌ها باشد. در بحث مدیریت ما، یک سری از مدیر‌ان ما تعریف شده‌اند و قرار است که باشند و به نظر من قطعا هماهنگی‌های لازم برای انتخابات انجام شده است و مشخص است رئیس فدراسیون کیست. از آقایان می‌خواهم اجازه دهند که فوتبال در دست صاحبانش باشد نه یک سری افراد وابسته که نیروی افراد دیگری هستند. قطعا اگر مردم حق رای داشتند علی کریمی و مهدی مهدوی کیا با اختلاف پیروز انتخابات می‌شدند. اگر انتخابات سالم و بدون دخالت کسی و خط دهی‌ها انجام شود شک نکنید این دو عزیز رای می‌آوردند که بعید است و معمولا رئیس فدراسیون تحمیل شده است.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در نیم فصل اول گفت: مطمئن بودم که پرسپولیس قهرمان نیم فصل می‌شود. بالاخره کسانی که در راس کادر فنی پرسپولیس هستند واقعا یک پکیج فوق‌العاده برای موفقیت این تیم هستند. آن هم در حالی که پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه بود و این مهم است که شما بدون حاشیه و بتوانید در بزنگاه‌های حساس تیم را مدیریت کنید تا پرسپولیس بتواند نتیجه لازم را بگیرد و قهرمان نیم فصل شود. به عنوان یک پرسپولیسی خوشحال هستم که در سال‌های اخیر بازی‌های با کیفیتی را از این تیم می‌بینم.